וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדב זק"א ואב לשמונה נהרג בתאונת דרכים בשומרון: "היה דמות מרכזית"

אברהם גלבמן, אב לשמונה מבית שמש, נלכד בתוך רכבו עם פגיעת ראש קשה לאחר שהתנגש עם רכבו במעקה בטיחות בכביש 5 סמוך לצומת ברקן. מתנדב אחר בארגון החרדי המסייע לכוחות ההצלה שהגיע לזירת התאונה סיפר בצער: המכשיר קשר החדש שקיבל צפצף ואז התחלתי להבין את גודל האסון"

צילום: זק"א, עריכה: עמית שמחה

גבר כבן 50 נהרג הבוקר (רביעי) לאחר שהתנגש עם רכבו במעקה בטיחות בכביש 5 סמוך לצומת ברקן שבשומרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום איתרו את הגבר, אברהם גלבמן מבית שמש, ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

גלבמן, מתנדב בזק"א ואב לשמונה ילדים, נלכד ברכבו עם פגיעת ראש קשה. פרמדיק מיקי נמש וחובש רפואת חירום במד"א אוריאל בשירי, סיפרו: "הגבר היה לכוד בתוך הרכב, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בזק"א סיפרו כי גלבמן התנדב בארגון והיה דמות מרכזית. "כשהגעתי לזירה וראיתי את הרכב ובתוכו אפוד זק"א הלב שלי החסיר פעימה. פשוט נעתקה נשמתי, המכשיר קשר החדש שרק אתמול המנוח קיבל במטה זק"א בירושלים לא הפסיק לצפצף ברקע ואז התחלתי להבין את גודל האסון", אמר רועי סלומון מתנדב הארגון שטיפל בזירה.

אברהם גלבמן (מימין למטה) מתנדב זק"א שנהרג בתאונת דרכים בשומרון, 22 בינואר 2020. זק"א
נהרג בתאונה קטלנית. מימין למטה, גלבמן/זק"א

"אין מילים לתאר את הקושי בלטפל במתנדב זק"א שנהרג בצורה כה טראגית", הוסיף, "כשעד היום נפגשנו וטיפלנו ביחד בזירות קשות, המנוח תמיד היווה דוגמה למתנדבים אחרים, תמיד נתן את הכוח והחיזוק בזירות הקשות. בדמעות ובכאב טיפלנו בגופת חברינו המנוח ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה אמרנו קדיש ביחד ובכאב ליווינו אותו בדרכו האחרונה למנוחת עולמים". הלווייתו תצא בשעה 17:00 מבית הכנסת חסדים בעיר בה התגורר.

גיל ביסמוט, מפקד מחוז שי במשטרה, תיאר את מראות הזירה ואת התאונה שאירעה סמוך לפדואל. "מדובר בנהג רכב מסחרי כבן 50 אשר ככל הנראה איבד שליטה והתנגש במעקה הבטיחות. כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב כשחלקו הקדמי מרוסק לגמרי, הנהג שהיה לכוד בתוך הרכב חולץ על ידי לוחמי האש ללא הכרה עם פגיעות קשות, ופרמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום".

עוד בוואלה!

גורם בקרמלין: פוטין ייפגש עם אמה של נעמה יששכר בעת ביקורו בישראל

לכתבה המלאה
תאונת דרכים בכביש 5, מתנדב זק"א נהרג, 22 ינואר 2020. משטרת ישראל, אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי, משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully