וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: לימודי האומנות בשנקר הופסקו עקב הליקויים החמורים בבניין

15.1.2020 / 13:10

בעקבות פרסום התשתיות הלקויות במכללה ומחאת הסטודנטים, מנכ"ל שנקר הודיע כי הלימודים בסמסטר הנוכחי לא יתחדשו. במכתב לתלמידים התחייב כי המוסד יגבש תכנית להשלמת החומר הלימודי ויפעל למציאת מרחב חדש. כעת, הסטודנטים מגבשים צעדים לקבלת פיצויים. מעקב וואלה! NEWS

-

מכללת שנקר הפסיקה לאלתר את לימודיהם של תלמידי האומנות לאחר פרסום הליקויים החמורים בבניין עלית בו הם לומדים ובעקבות מחאת הסטודנטים בנושא. במכתב שהעביר מנכ"ל שנקר דרור קווה לסטודנטים נכתב כי "הוחלט לא לחדש את הלימודים בסמסטר זה", וכי ראש בית הספר לאומנות, פרופ' רועי קופר "יגבש תכנית אקדמית בה יפורט אופן השלמת הלימודים". מכללת שנקר אישרה את הפרטים.

בפתח המכתב ציין מנכ"ל המכללה את הליקויים שפורסמו לראשונה לפני כשבוע בוואלה! NEWS. "בשבועות האחרונים אנו עדים להידרדרות במצב התשתיות בבניין עלית המשמש את בית הספר לאומנות רב-תחומית. נזקי מזג האוויר של הסערה האחרונה וההשלכות של פתיחת המסעדה בצמוד לבית הספר צמצמו את מרחבי הלמידה בבניין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובש תכנית לאופן השלמת הלימודים. מחאה במכללת שנקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במכתבו ציין קווה את שיתוף הפעולה מול עיריית רמת גן, בעלת הבניין, שהשיבה בתגובה לידיעה כי "על התלמידים להודות מדי בוקר לרמת גן ולתושביה", ומול המשרד להגנת הסביבה - לו נודע על הליקויים רק לאחר פניית וואלה! NEWS. "כידוע לכם נושאים אלה טופלו ומטופלים מול כלל הגורמים הרלוונטיים ובהן עיריית רמת גן, המשרד להגנת הסביבה והמועצה לשימור אתרים".

"כפי שעודכנתם בפגישתנו אנו פועלים למציאת מרחב לימודי חדש לסמסטר ב' ולשנה הבאה", נכתב במסמך. "תקופה זו מורכבת לסטודנטיות, לסטודנטים ולסגל שנקר ואנו פועלים על מנת לתת מענה מהיר ויעיל במסגרת האפשרויות העומדות לרשותנו".

עוד בוואלה!

200 טיפולים, חצי מיליארד שקל: כל מה שצריך לדעת על סל התרופות

לכתבה המלאה
מכללת שנקר 5 בינואר 2019. אתר רשמי
"על התלמידים להודות מדי בוקר לרמת גן ולתושביה". הנושאים התקרה במכללת שנקר/אתר רשמי

הסטודנטים בבית הספר לאמנות פתחו לפני כעשרה ימים בשביתה בעקבות המצב הרעוע של הבניין, במסגרתה חדלו מלהגיע לשיעורים וקיימו הפגנות ברחבי המוסד. כעת הם מגבשים צעדים לקבלת פיצויים בעקבות הפסקת הלימודים והתנאים הרעועים בהם למדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב ששלח מנכ"ל שנקר לסטודנטים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכללת שנקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully