וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי יעתור נגד הדחתו מראשות עיריית טבריה: "הממשלה בגדה בעם"

בשידור ישיר בחשבון הפייסבוק שלו תקף ראש העיר המודח את ראש הממשלה ושרי הפנים והגנת הסביבה: "מכרו את ישראל לכת של דרעי". במשרד הפנים דחו את טענותיו נגד הליך השימוע וקבעו כי הן "שקריות לחלוטין". המועצה הממונה על טבריה תתכנס הערב לראשונה

עריכה: שאול אדם

ראש עיריית טבריה רון קובי הודיע היום (שלישי) על כוונתו לעתור לבג"ץ בעקבות ההחלטה להדיח אותו מתפקידו. בשידור ישיר בחשבון הפייסבוק שלו תקף קובי את הממשלה. "מכרו את מדינת ישראל ואת טבריה לכת של אריה דרעי", אמר. "ניפגש בבג"ץ".

ראש העיר מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרים אריה דרעי וזאב אלקין. לדבריו, "ביבי ראש ממשלה שקרן וצבוע, האיש רוצה חסינות נגד הפקידים אבל בטבריה הוא רוצה למנות יחד עם דרעי והבובת מריונטה שלו אלקין פקידים מעל לדמוקרטיה".

במשרד הפנים דחו היום את טענותיו של קובי על התנהלות הליך השימוע בעניינו וטענו כי הן "שקריות לחלוטין". בהודעה מטעם המשרד נמסר כי "טענותיו של מר קובי חסרות כל שחר ובסיס. השימוע של מר קובי התנהל באופן מקצועי ביותר ובמשך שעתיים וחצי העלה מר קובי את טיעוניו באשר לאי אישור התקציב".

רון קובי, דיון בעתירה נגד הדחתו, 29.07.2019. רוני כנפו
"ניפגש בבג"ץ". קובי/רוני כנפו

השר אלקין החליט אתמול להדיח את קובי מתפקידו מתוקף העברת סמכויות שר הפנים אליו. בעקבות זאת, דרעי מינה את סמנכ"ל משרד הפנים מוני מעתוק ליו"ר הוועדה הממונה בטבריה, וכן מינה עובדי מדינה ממשרדים שונים לחברי המועצה. לפי החוק, המועצה הממונה תכהן בתפקידה לפחות שלוש שנים ולאחריהן יחליט שר הפנים באשר למועד בחירות חדשות בעיר.

ראש העיר הממונה, מעתוק, יפגוש במהלך היום את אנשי המקצוע הבכירים בעירייה. הערב בשעה 17:00 צפויה להתכנס הוועדה הממונה לניהול עיריית טבריה, בה חברים יוסף עדס, יוסף חדד, שלמה כהן, רועי דהן וענת אסרף.

עוד בוואלה

רון קובי: האיש שניצח בקרב על טבריה ונלחם לשמור על כיסא ראש העיר

לכתבה המלאה
מינוי ועדה למילוי תפקידי ראש העיר ומועצת טבריה, 13 בינואר 2020. אתר רשמי
מינוי ועדה למילוי תפקידי ראש העיר ומועצת טבריה, 13 בינואר 2020/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully