וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלו את מצוקת החולים: 3 נעצרו בחשד לסחר והשתלת איברים

13.1.2020 / 14:19

המשטרה פשטה על משרדי חברה ברמת גן, בהם על פי החשד עסקו השלושה באיתור חולים הזקוקים להשתלות איברים והציעו לנהל עבורם את ההליך הרפואי הנדרש לצורך ההשתלה בחו"ל - בתמורה לתשלום של מאות אלפי שקלים

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
במהלך חיפושים במשרדי החברה ברמת גן ונתפסו חומרי מחשב ומסמכים שונים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

המשטרה עצרה הבוקר (שני) שלושה חשודים, וכן עיכבה שלושה נוספים, בחשד לביצוע עבירות הנוגעות למעורבות בסחר והשתלת איברים בניגוד לחוק.

במסגרת פעילות סמויה בארץ ובחו"ל, נעצרו המעורבים, בחשד כי עסקו באיתור חולים הזקוקים להשתלות איברים והציעו לנהל עבורם את ההליך הרפואי הנדרש לצורך ההשתלה בחו"ל, זאת בתמורה לתשלום של מאות אלפי שקלים.

על פי החשד, השלושה ניצלו הן את מצוקתם הרפואית של עשרות חולים בארץ והן את מצוקותיהן של אוכלוסיות מוחלשות במדינות שונות בעולם שנאלצות לתרום את איבריהם תמורת כסף. לחשודים, כל אחד על פי חלקו, מיוחסות עבירות של סחר ותיווך לסחר באיברים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ושימוש במסמך מזויף. במהלך פשיטת המשטרה, בוצעו חיפושים במשרדי החברה ברמת גן ונתפסו חומרי מחשב ומסמכים שונים. החקירה מתנהלת במשטרת ישראל בליווי פרקליטות מחוז מרכז.

המשטרה הדגישה כי לצד העבירות הפליליות והכלכליות, מדובר בסיכון בריאותי חמור של הציבור, מאחר ומדובר באיברים הנמכרים תמורת כסף במדינות שונות ללא תנאים רפואיים מתאימים ומבלי שעברו פיקוח ובדיקת מעבדה כנדרש.

עורך דין אלון אייזנברג המייצג את אחד החשודים שנעצרו בפרשה, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "לפני זמן קצר שוחחתי עם מרשי, אדם נורמטיבי ללא עבר פלילי, החל לעבוד בחברה לפני כחודש בתפקיד של נציג שירות ומכחיש מכל וכל כי עסק בסחר באיברים. אנו סומכים על משטרת ישראל שתגיע לחקר האמת במהירות ואז גם יוכח כי למרשי אין כל קשר לפרשה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully