וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להאכיל את החתולה": הבקשה החריגה של החשוד באיומים מהצפון

13.1.2020 / 11:45

לאחר ששופטת ביהמ"ש השלום בקריית שמונה הורתה על הארכת מעצרו, טען תושב הצפון החשוד באיומים ובנזק לרכוש, כי חיית המחמד שלו לא אכלה מאז נעצר. השופטת ביקשה מנציג המשטרה לוודא כי בן משפחה של החשוד יגיע לביתו ויאכיל את חתולתו. "זו חתולה שהוא אימץ וחושש לשלומה"

בית משפט השלום קרית שמונה. אלי אשכנזי
"השופטת הייתה קשובה לבקשה". בית משפט השלום בקריית שמונה/אלי אשכנזי

שופטת בית משפט השלום בקריית שמונה הורתה למשטרה לוודא כי בני משפחתו של חשוד מאכילים את חתולתו בהיעדרו, לאחר שהאחרון טען כי היא לא קיבלה אוכל מאז נעצר.

המקרה יוצא הדופן אירע לפני מספר ימים, אז הובא תושב הצפון בפני בית המשפט בחשד כי איים על קרוב משפחתו והזיק לרכוש. נציג היחידה החוקרת בדיון ביקש להעריך את מעצרו של החשוד עד להשלמת החקירה בעניין.

לאחר שהחליטה השופטת רות שפילברג-כהן כי מעצרו של החשוד יוארך ביומיים נוספים, ביקשה מנציג המשטרה כי היחידה החוקרת תוודא שקרוב משפחתו של החשוד יגיע לדירה ויאכיל את החתולה.
עורכת הדין דורית גולן, שייצגה את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, אמרה כי "לחשוד יש יחס מיוחד לבעלי חיים וכלפי החתולה הזאת באופן מיוחד. זו חתולה שהוא אימץ והוא מאוד חשש לשלומה והיה לו חשוב לדעת שיהיה מי שיאכיל אותה. השופטת הייתה קשובה לבקשה וגם דאגה שההנחיה שלה תופיע בפרוטוקול".

בדיון שנערך לאחר מכן בעניינו של החשוד, נציג המשטרה עידכן כי אכן קרוב משפחתו של העצור האכיל את חיית המחמד. "התובע לא פעל כלאחר יד ובאמת היה לו חשוב לוודא שאכן יהיה מי שידאג לחתולה", ציינה עורכת הדין גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully