וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 11 הרוגים בסופות עוצמתיות בדרום ארה"ב

הקורבנות דווחו במדינות אלבמה, לואיזיאנה וטקסס, שאותן פקדו רוחות חזקות וגשמים עזים. מאות אלפי בני אדם נותקו מחשמל, בתים נהרסו וכבישים הוצפו. שלג וקרח במערב התיכון גרמו למאות טיסות להתבטל

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

לפחות 11 בני אדם נהרגו בסופות עוצמתיות שמכות בחלקים מדרום ארצות הברית והביאו עמן רוחות חזקות וגשמים עזים. הקורבנות דווחו במדינות אלבמה, לואיזיאנה וטקסס.

בנוסף לכך, מאות אלפי בני אדם נותקו מחשמל, בתים נהרסו וכבישים הוצפו. הרשויות פרסמו אזהרות מפני סופות טורנדו, כשאלבמה נמצאת בסכנה הגדולה ביותר.

במקביל, במערב התיכון של ארצות הברית יש סכנת סופות קרח ושלג, ומאות טיסת בוטלו אתמול בשני נמלי תעופה בשיקגו. במדינות מיזורי, אוקלהומה וארקנסו דווח על נזים למבנים, אולם לא ידוע על נפגעים.

לפחות 11 בני אדם נהרגו כתוצאה מסערת רוחות וגשמים כבדים 
שפקדה אזורים נרחבים במדינות אלבמה, לואיזיאנה וטקסס. רויטרס
"אנא קחו ברצינות את האזהרות", ביקשו בשירות המטאורולוגי באלבמה/רויטרס

בין ההרוגים נמנו זוג מבוגר שמת ביום שישי האחרון בבלואיזיאנה, כשטורנדו הרס את ביתם הנייד, וגרר אותו כמה עשרות מטרים. גבר נוסף נהרג במדינה כשעץ נפל על ביתו. באלבמה דווח על שלושה בני אדם שנהרגו במחוז פיקנס, על פי כלי תקשורת מקומיים, גם כן כתוצאה מטורנדו. בדאלאס, טקסס, אדם אחד נהרג בליל שישי כשמכוניתו התהפכה ונפלה לערוץ נחל, וגבר נוסף, בן 44, נהרג במחוז נאקוגדוצ'ס במדינה כשעץ נפל על ביתו. "אנא קחו ברצינות את האזהרות", נמסר מהשירות המטאורולוגי במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully