וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה! NEWS: דרסה את אחיינה והורשעה בגרימת מוות ברשלנות

5.1.2020 / 11:50

בית משפט השלום בבאר שבע הרשיע את מיכל עוזרי במסגרת הסדר טיעון בגרימת מוות ברשלנות בתאונה שבה דרסה למוות את אחיינה מאי פרץ באשלים. על עוזרי יוטל עונש של עבודות שירות וחמש שנות פסילה של רישיון הנהיגה. הוריו של פרץ הסכימו לתנאים

מאי פרץ שנהרג בתאונת הדרכים באשלים - 8 ביוני 2019. באדיבות המשפחה
ישב על מכסה המנוע של הרכב ונדרס למוות. מאי פרץ/באדיבות המשפחה

בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע הרשיע היום (ראשון) את מיכל עוזרי (27) על סמך הודעתה במסגרת הסדר טיעון, בעבירה של גרימת מוות ברשלנות בתאונת דרכים באשלים שבה דרסה למוות את אחיינה מאי פרץ.

במסגרת ההסדר עליו פורסם לראשונה בוואלה! NEWS, הוסכם כי על עוזרי יוטל עונש מאסר של שבעה חודשים לריצוי בדרך עבודות שירות, וכן חמש שנות פסילה של רישיון הנהיגה.

בהודעת הפרקליטות נכתב כי "העונש שהוסכם מגלם בתוכו, מצד אחד, את רשלנותה של הנאשמת, ומצד שני את הודאתה, נטילת האחריות מצדה ואת הנסיבות האישיות החריגות שלה". הוריו פרץ הביעו הסכמה לתנאי ההסדר.

התאונה הקשה התרחשה בתחילת יוני 2019 בשעות הלילה כשעוזרי הסיעה ברכבה ביישוב אשלים את אחיינה בן ה-17 ואת חברו כשהם יושבים על מכסה המנוע של הרכב. "באופן המסכן את שלומם", נכתב בכתב האישום.

בשלב מסוים, כמה עשרות מטרים לפני מקום התאונה, ירד חברו של פרץ מהרכב והלך לביתו, ואילו עוזרי המשיכה לנהוג ברכבה, כשאחיינה עדיין יושב על מכסה המנוע.

לפי כתב האישום, תוך כדי הנסיעה, בשלב שבו רכבה של עוזרי עלה על פס ההאטה, פרץ החליק ונפל ממכסה המנוע קדימה לכביש ומיד לאחר מכן נדרס על ידיי הרכב ונלכד בין תחתית הרכב לבין הכביש. כתוצאה מהתאונה, נחבל חבלות קשות ומת עת הובל באמבולנס לבית-החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully