וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דורסת הנער באשלים הסיעה אותו על מכסה המנוע

11.6.2019 / 18:53

דודתו של מאי פרץ בן ה-17 הודתה כי נהגה ברכב שפגע בנער וגרם למותו ונבדק חשד כי הסיעה אותו על מכסה המנוע. במקביל, במשטרה עדיין ממתינים לתוצאות בדיקות הסמים והאלכוהול. מאות ליוו אותו למנוחות: "הוא ילד של אהבה, שכולו טוב"

מאי פרץ שנהרג בתאונת הדרכים באשלים - 8 ביוני 2019. באדיבות המשפחה
חשד שנהרג בעת שנסע על מכסה המנוע. פרץ/באדיבות המשפחה

במשטרה נבדק חשד כי דודתו של מאי פרץ, הנער בן ה-17 נהרג בתאונת הדרכים ביישוב אשלים שבנגב, גרמה למותו כשהסיעה אותו על מכסה המנוע של הרכב בו נהגה. בימים האחרונים הדודה חשה לא בטוב, והיום (שלישי) מסרה לראשונה את עדותה, בה הודתה כי הייתה הנהגת ברכב שפגע בפרץ. יחד איתה במכונית היו שתי אחיותיו. במקביל, במשטרה עדיין מחכים לתוצאות בדיקות הסמים והאלכוהול.

מאות חברים ובני משפחה ליוו אתמול למנוחות את פרץ. אביו, בן, אמר בהלוויה כי "משמעות אמיתית עומדת מאחורי השם מאי. יש כאב גדול בנשמה, זאת זעקת אב שאיבד את בנו, אין משהו שינחם אותנו". עוד הוסיף האב כי "אלוהים, נתת לנו מתנה גדולה. הוא ילד של אהבה, שוחר שלום, ילד שכולו טוב. שמור עליו בבקשה. אני מתחנן, אתה ילד אהוב שלי". האב כתב על מותו בפייסבוק: "יום עצוב, לא נתפס. ילד שלי יקר, תנוח על משכבך בשלום. אנחנו אוהבים אותך ונאהב לעד. בני היקר מאי הלך לעולמו בטרם עת".

"תודה לך שזכיתי להכיר אותך", אמרה אחת מדודותיו. "גדלת להיות גבר אמיתי. היית שנון, מצחיק, עם לב גדול. היית נער אהוב שנכנס לכולם ללב".

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
ירד מהרכב ונדרס: נער מת מפגיעת מכונית בה נהגה דודתו באשלים בנגב
מאות ליוו למנוחות את מאי פרץ שנהרג בתאונה: "כאב גדול בנשמה"

קברו של מאי פרץ בן ה- 17 שנדרס למוות באשלים 10 ביוני 2019. יותם רונן
"תודה שזכיתי להכיר אותך". קברו של פרץ/יותם רונן

מחקירת התאונה עלה כי נהגת הרכבת הפוגע, דודתו של פרץ, הסיעה אותו לפני שירד מהרכב בטרם פגעה בו דודתו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פתחו בפעולות בזירה על מנת לייצב את מצבו ופינו אותו לבית החולים סורוקה. הרופאים במרכז הרפואי נלחמו על חייו של הנער, אולם מצבו הידרדר והם נאלצו לקבוע את מותו.

אליה פוירשטין, חברת משפחתו של מאי פרץ, סיפרה עליו כי "מאיצ'וק היה בחור מבריק עם נשמה ענקית, שחייכה דרך העיניים שלו. כשהיה פוגש אנשים שאהב, ראו את זה. תמיד מחייך. כשחיבק אותך, זה הטעין באנרגיה לכל היום. מלא שמחה, בחור עם אינטליגנציה רגשית גבוהה. אח גדול מדהים ובן שהוא גאווה לכל הורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully