וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס למוות את הילה ונמלט: נהג הורשע בהפקרה בתאונה בכביש 6

2.1.2020 / 10:28

החקירה העלתה כי תאונת הפגע וברח בה נהרגה הילה נחמן מיכלי בשנת 2016 לעיני ילדיה הייתה בלתי נמנעת ולכן יוסי כהן, הנהג הפוגע, לא הואשם בהריגה. לאחר שנמלט, שטף את הדם מרכבו, ועל כן הורשע בהשמדת ראיה. משפחתה בבית המשפט: "מקווים שהצדק ייצא לאור"

צילום:דניאל דולב, עריכה: שאול אדם

יוסי כהן, תושב חדרה כבן 65, הורשע הבוקר (חמישי) בהפקרה אחרי פגיעה ובהשמדת ראיה, בשל התאונה שאירעה בשנת 2016 בכביש 6 בה נהרגה הילה נחמן מיכלי. החקירה העלתה כי תאונת הדרכים היתה בלתי נמנעת, ולכן כהן לא הואשם בהריגה.

"הנהג שפגע בבת שלי הורשע, ואני מקווה שהצדק ייצא לאור", אמר דוד נחמן, אביה של הילה לוואלה! NEWS אחרי הרשעת הנהג. "הוא טשטש ראיות, הוא שטף את הרכב מהדם של הבת שלי, ומשום מה עכשיו גם נתנו לו אישור לצאת לחו"ל לפני גזר הדין. אני מקווה שהוא יקבל את העונש המקסימלי שקבוע בחוק". קרוביה של ההרוגה קראו לעברו "רוצח" מחוץ לאולם.

עו"ד אופיר סטרשנוב ועו"ד מתן עמוס ממשרד כהן סטרשנוב, וכן עו"ד תהילה בינו, שייצגו את כהן, אמרו כי יערערו על החלטת בית המשפט להרשיעו בהפקרה. "מדובר במקרה ייחודי, שבו קבע בית המשפט כי הנאשם אינו אחראי לתוצאות התאונה, וכי הנאשם עצר במקום באופן מיידי, היה שותף להזעקת כוחות ההצלה, ועזב את המקום רק לאחר הגעת האמבולנס. בנוסף, הנאשם הגיע מיוזמתו לתחנת המשטרה זמן קצר לאחר התאונה. לכן, לטעמנו לא היה מקום להרשיעו בעבירת ההפקרה, ואנו סבורים שבית המשפט שגה בקביעתו זו. אנו נלמד את פסק הדין ובהחלט נשקול לערער על כך לבית המשפט העליון".

הילה מיכלי נחמן - ראיון עם מורן גיסתה. מערכת וואלה!
הילה נחמן מיכלי/מערכת וואלה!

"בהרשעה זו, בית המשפט ממשיך את המגמה של העברת מסר לציבור הנהגים בדבר החומרה בה רואים בתי המשפט והחברה את עבירת ההפקרה", בירכה בתום הדיון עו"ד רעות אבירי מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), שניהלה את התיק יחד עם עו"ד שרה טל. "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את הנאשם בהפקרה, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. בית המשפט קבע כי הנאשם פגע עם רכבו במנוחה, הילה נחמן מיכאלי, במהלך נסיעה בכביש 6 והפקיר אותה. לאחר זמן מה, הנאשם עזב את המקום מבלי לדווח לשוטרים ששהו במקום על מעורבותו בתאונה. הנאשם אף הגדיל לעשות כאשר נסע משם למוסך שבבעלותו, שם שטף את רכבו, והכל על מנת להשמיד ראיות ולשבש מהלכי משפט".

אמה ושניים מילדיה של נחמן מיכלי נפצעו באורח קל בתאונה, שהתרחשה בסמוך למחלף חורשים. לאחר ניסיונות החייאה, קבע צוות מד"א את מותה במקום. המשטרה ניהלה מצוד אחר כהן ובחנה את כל המצלמות שתיעדו את הפעילות בכביש 6. לבסוף, הסגיר עצמו את עצמו למשטרה.

(עדכון ראשון: 08:41)

עוד בוואלה!

שנה קטלנית בכבישים: אופנוען נהרג כל 5 ימים; 8 ילדים נפגעים מדי יום

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כהן בבית המשפט, 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully