וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזו לקרובי משפחת ההרוגה בתאונה עבור כסף: "אין גבול לרוע"

מורן לוי, גיסתה של הילה נחמן מיכלי שנהרגה בתאונת פגע וברח בחודש שעבר, התייחסה למעצרם של ארבעה החשודים בהתחזות לקרובי משפחתה במטרה לסחוט את הנהג הדורס ואמרה: "ניצלו את סערת הרגשות שלנו, אין גבול לציניות". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחזו לבני משפחתם. הילה מיכלי ובעלה, שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיסתה של הילה נחמן מיכלי, שנהרגה בחודש שעבר בתאונת פגע וברח בכביש 6 בסמוך למחלף חורשים, התייחסה היום (חמישי) למעצרם של ארבעה אנשים ובהם שני אחים, בחשד שהתחזו לקרובי משפחתה וסחטו עשרות אלפי שקלים מהנהג החשוד. "ניצלו את סערת הרגשות שלנו. עוד לא התאוששנו מסיפור אחד, וכבר נחת עלינו סיפור אחר", אמרה מורן לוי בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

הנהג החשוד הוא יוסי כהן, בן 61 מחדרה. כמה מהעצורים חשודים כי התחזו לשליחים של משפחת פשע כדי לדרוש באיומים כסף מכהן, בעל סוכנויות רכב באזור המרכז.

לדבריה, האירוע הכה את המשפחה בתדהמה. "נכון שתקפנו אותו בבית המשפט, אבל מכאן ועד סחיטה? אנחנו בהלם. אין לנו מושג מי אלה, מנצלים את השם של ההרוגה. אין גבול לציניות. הילדים בטיפולים, המצב לא משהו, גם כשעלינו ב-30 (חודש לאחר המוות, ד"י ודג"ה), לא אמרנו לילד שעולים לקבר של אימא. אין דרך להסביר מה עובר עלינו. המשפחה הרוסה, כמה משפחות נהרסו והמצב לא קל, ומנסים להשתמש בשם שלנו. אין גבול לרוע".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ביקורת על הפגישה של המח"ט עם החייל היורה: "שלא ישפיעו על ההליך"
במערכת הביטחון פסימיים לגבי הפיוס: "אין באמת עם מי לדבר בטורקיה"
הלוחמת האמיצה בשחיתות שעומדת במרכז פרשת הריגול ברומניה

הארבעה - שני אחים מבאר שבע, שאחד מהם נמצא במאסר בכלא בדרום, נהגת מונית תושבת חולון ותושב פתח תקווה – נעצרו בתום חקירה סמויה וממושכת של המשטרה. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרם של האחים בשישה ימים, והאריך את מעצרה של החשודה עד יום ראשון. החשוד הרביעי שוחרר.

לטענת עורכי דינה של החשודה מטעם הסניגוריה הציבורית, החשודים האחרים השתמשו בה מבלי שידעה שהדבר נועד להעברת כספים. התיק נמצא בחקירת הפרקליטות והיא תגיש את עמדתה בתקופה הקרובה.

עו"ד איל אבולפיה, בא כוחו של החשוד מפתח תקווה, אמר: "מדובר בחשדות קשים לפרשת סחיטה חמורה ומורכבת תוך שימוש באחרים לביצועה. מרשי נעצר כמי שאל חשבונו לכאורה היו אמורים לעבור כספי הסחיטה, אלא שלא דובים ולא יער - מרשי אינו אוחז כלל בחשבון הבנק המדובר ומשלא בדקה זאת המשטרה במשך יומיים - קיבל בית המשפט את עמדתי והורה על שחרורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully