וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדריסה בשרון: בית המשפט כינה את התנהלות המשטרה "רשלנית"

30.12.2019 / 20:34

בית המשפט המחוזי קיצר ביממה את מעצר הנהג החשוד בדריסתם למוות של שני רוכבי האופניים. "לא עשיתם דברים אלמנטריים חשובים ביותר, דברים שהייתם צריכים להתקדם איתם", אמר השופט מלמד לנציג המשטרה. "היחידה החוקרת אינה מתנהלת באופן שראוי היה לה"

-

בית המשפט המחוזי בלוד קיצר היום (שני) ביום את מעצרו של הנהג יונתן פדידה, החשוד בדריסתם למוות של שני רוכבי האופניים, יניב לוגסי ותומר וינשטיין, בתאונת הדרכים בשרון. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבוע נוסף, במהלך הדיון אמר נציג המשטרה רנ"ג ארז קפלן, כי בדמו של החשוד נמצא סם פעיל בדרגה 3.8 וסם סביל ברמה 13.

השופט ארז מלמד קבע כי יש להאריך את מעצרו של פדידה רק בארבעה ימים נוספים, ואף מתח ביקורת רבה על חקירת המשטרה. "אני אומר בלשון עדינה, הדבר החמור הוא שבתיק כזה חמור החקירה היא רשלנית, רק ביום שישי אספתם את עצמכם ופניתם לפרקליטות, וזה כשיש משפחות עם קורבנות", אמר השופט מלמד לנציג המשטרה. "לא עשיתם דברים אלמנטריים חשובים ביותר, דברים שהייתם צריכים להתקדם איתם. בית המשפט המחוזי העיר לכם והפנה אתכם לפרקליט המלווה, וחוץ מזה לא עשיתם כמעט כלום".

יונתן פדידה הנהג החשוד בדריסת שני רוכבי אופניים למוות בשרון בבית המשפט בפ"ת עם העו"ד שלהם, 17 בדצמבר 2019. מערכת וואלה!
"חוץ מזה לא עשיתם כמעט כלום". פדידה הנהג החשוד בדריסתם למוות של ויינשטיין ולוגסי בשרון/מערכת וואלה!

עו"ד עדי כרמלי המייצג את הנהג הבהיר כי בכדי לבסס נהיגה תחת השפעת סמים נדרשת לפחות דרגה חמש של סם פעיל. עו"ד כרמלי לא ויתר לאחר הארכת המעצר והגיש ערעור לבית המשפט המחוזי בלוד שם קיצר השופט עידו דרואין גמליאל את מעצרו של הנהג הדורס ביממה, עד יום רביעי תוך שמתח גם הוא ביקורת חריפה על המשטרה: "היחידה החוקרת אינה מתנהלת באופן שראוי היה לה להתנהל".

משפחת לוגסי ומשפחת ויינשטיין אמרו בתגובה להחלטה כי "המשטרה ובית המשפט צריכים להתייחס לתיק הזה כתיק דגל למען יראו ויראו. וזאת על מנת לעצור את הרוצח הבא על הכביש ועל מנת שאנו נהייה המשפחות האחרונות ששילמו מחיר כזה יקר בישראל. הרוצח פדידה איננו נהג נורמטיבי ושום תעלולי עורך דין כזה או אחר יעזרו להפחית מחומרת הדין. מדובר בפצצה מתקתקת שהתפוצצה ורצחה שני אנשים אנו מקווים שיבלה תקופה ארוכה מאחורי סורג ובריח וזאת כדי לייצר הרתעה בפני הרוצח הבא".

שני רוכבי האופניים, יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שנהרגו מפגיעת מכונית בכניסה לבני ציון ב-16 לדצמבר 2019. m, צילום מסך
שני רוכבי האופניים, יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שנהרגו מפגיעת מכונית בכניסה לבני ציון/צילום מסך, m

לפני כשבוע הגיעו לבית משפט השלום בפתח תקווה משפחותיהם של תומר ויינשטיין ויניב לוגסי. מחוץ לדיון הקודם בהארכת מעצרו של פדידה, בני המשפחות הופיעו עם ידיים צבועות באדום ועם שלטים שעליהם נכתב "הדם של תומר ויניב אינו הפקר" ו"סמים, 140 קמ"ש, רכב מרוץ לא חוקי, רישיון בפסילה = רצח".

פדידה, תושב אור עקיבא בן 29, נעצר שעות לאחר התאונה. בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים נוספים. לדברי נציג המשטרה באותו הדיון, ארז קפלן, "החשדות כנגד פדידה התעצמו בימים האחרונים. יש פעולות חקירה נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully