וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אירועי ירי בלילה: שני צעירים נפצעו באורח בינוני-קשה מירי בטמרה

26.12.2019 / 5:41

שני צעירים נפגעו בשתי תקריות ירי שאירעו בעיר שבגליל התחתון בתוך פחות מ-3 שעות. גבר בשנות ה-30 לחייו נפצע באורח בינוני מירי של רעולי פנים בבית עסק בעיר, שעות בודדות לאחר מכן נפצע גבר בן 23 מירי בעיר. לא ידוע אם יש קשר בין המקרים

עריכה: עמית שמחה

(בוידאו: תיעוד: אלמונים פתחו בירי במתחם הקניות "ביג" בירכא; חמישה בני אדם נפצעו מרסיסי זכוכיות כתוצאה מהירי)

גבר בן 23 נפצע הלילה (חמישי) באורח בינוני-קשה מירי בטמרה, ופונה ע"י צוות נט"ן אלזהראוי לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה. מדובר באירוע ירי שני בעיר בתוך שעות בודדות, לאחר שמוקדם יותר נפצע גבר בשנות ה-30 לחייו באורח בינוני מירי של רעולי פנים בבית עסק בעיר. לא ידוע אם יש קשר בין האירועים. בשני המקרים המשטרה החלה באיסוף ממצאים בזירה ופתחה בחקירה.

באזור התעשייה בבאקה אל-גרבייה נפצע הלילה גבר בן 24 באורח בינוני, ככל הנראה מדקירות. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו עם פציעות חודרות לבית החולים הלל יפה בחדרה.

בתוך כך, לפני כחודש נורה תושב טמרה בן 40 על ידי שוטרת במהלך מרדף משטרתי. השוטרת נעצרה, נחקרה על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, ושוחררה בתנאים מגבילים.

חשד לרצח בטמרה: גבר בן 44 מת מירי מרכב חולף, 19 במאי 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת ירי בטמרה/דוברות משטרת ישראל

האירוע החל לאחר דיווח שהתקבל במשטרה מאשתו של החשוד, שהתלוננה כי ניסה לפגוע בה עם רכבו בעיר שבגליל התחתון. שוטרים שהגיעו לזירה החלו במרדף המשטרתי, והחשוד נורה על ידי השוטרת בעת שהיה במכוניתו. הוא פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ, כשהוא מורדם ומונשם. לאחר האירוע התפתחה במקום מהומה, כשעשרות מתושבי המקום הקיפו את הרכב המשטרתי. הכוחות שהיו בזירה פינו את המוחים.

באוקטובר האחרון נחנכה תחנת משטרה חדשה בטמרה. בטקס חניכת התחנה השתתפו השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן. ניצב ג'מאל חכרוש, ראש המנהלת לחברה הערבית במשטרה, אמר כי "עוד תחנה מסמנת את המשך המסע הארוך מאד, שנועד להקנות בטחון לאזרחים הערבים". חכרוש הוסיף כי "משטרת ישראל דואגת ופועלת לשיפור השירות ולטיפול באלימות החברה הערבית. כולם רוצים היום משטרה, לא כמו בעבר. האזרח הערבי רוצה משטרה שתטפל בבעיות שלו".

ארדן אמר בטקס כי הוא עוקב אחר הנעשה למיגור הפשיעה במגזר באופן יומיומי, והודה לשוטרים המסכנים את חייהם, אך הדגיש כי "תסכול או כעס הם לא תכנית עבודה". לדבריו, "המשימה שלנו קשה ושורשיה של הבעיה עמוקים. אי אפשר להתעלם מהנתונים. חייבים להילחם ביחד כדי לעקור תופעות ונורמות פסולות".

עוד בוואלה!

בצל המחאה: תחנת משטרה נחנכה בטמרה; גבר נורה למוות בכפר קרע

לכתבה המלאה
טקס חנוכת תחנת משטרת טמרה 29 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
טקס חנוכת תחנת משטרת טמרה/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully