וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס נדקר למוות בבניין מגוריו בי-ם: "לא היה בסכסוך עם אף אחד"

בשכונת הר חומה בבירה הזדעזעו לשמוע על מותו של קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, עמוס סער, שהותיר אחריו ארבעה ילדים. שכניו תיארו אותו כאדם חם ומסור לבית הכנסת ולעבודתו: "תמיד עזר לאנשים ואמר שהכול לטובה". שני תושבי השכונה נעצרו בחשד למעורבות ברצח

צילום: חיים גולדברג-כיכר השבת, דוברות משטרת ישראל

בסביבתו של קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, עמוס סער, נדהמו היום (רביעי) לשמוע כי נדקר למוות בבניין מגוריו בשכונת הר חומה בעיר. שכנו, פטריק אליווה, סיפר כי סער, אב לארבעה בשנות ה-50 לחייו, לא היה בסכסוך עם אף אחד. "הוא בן אדם מדהים", תיאר. "אני מכיר אותו מבית הכנסת, הוא מסור לבית הכנסת, לקהילה ולעבודה. תמיד עוזר ומכבד את כולם".

בשעות הצהריים נדקר סער בחדר המדרגות ופונה לבית החולים שערי צדק בעיר במצב אנוש. כעבור זמן קצר מת מפצעיו. במקביל, המשטרה פתחה בחקירה ועצרה חשוד כבן 30 תושב השכונה. בהמשך נעצר תושב נוסף החשוד בסיוע לחשוד המרכזי. במשטרה הבהירו כי כל כיווני החקירה נבדקים.

עמוס סער הנרצח מירושלים. דוברות הרשות השופטת., אתר רשמי
"בן אדם מדהים". סער/אתר רשמי, דוברות הרשות השופטת.

"כולם פה בהלם", אמר הרב שי בר אשר, רב בית הכנסת של סער. "הפתיע אותי הרצח, זה בן אדם שלא נוגע בזבוב. אמר שהיה איזה שכן שהתלונן על הכלב שלו, ואמר 'עזוב כפרת עוונות'".

בר אשר סיפר כי הכיר את סער לפני עשור. לדבריו, "הוא בן אדם עם מסירות נפש, תמיד עוזר לאנשים ואדם מאוד חם. הוא היה סגן-אלוף בצבא ואז עבר להיות קב"ט. היה הגבאי של בית הכנסת, היה פותח את בית הכנסת וסוגר אותו. תמיד היה אומר שהכול לטובה. עכשיו צריך ללוות את המשפחה היקרה".

חברו, יהודה הללי, תיאר את סער כאדם "האחרון שיעשה רע למישהו. איש נעים הליכות אוהב אדם, תמיד שם אחרים לפניו, משהו מדהים. אדם שקט וצנוע, עניו, לא מחפש כותרות בחיים ושום כבוד. זה פשוט בלתי נתפס. לא מתיישב עם הדעת". הללי הוסיף כי "אי אפשר להסתכסך איתו, הוא תמיד אוהב שלום ורודף שלום. אני לא תופס את זה. צריך לארגן כיסאות לבית האבל, ואני לא מאמין שזה הבית שלו".

עוד בוואלה!

המתלוננים נגד הפסיכולוג מזכרון יעקב: "שמחים שהצלחנו להציל אחרים"

לכתבה המלאה
זירת אירוע הדקירה בשכונת הר חומה בירושלים 25 בצדמבר 2019. אתר רשמי
שימש קב"ט מאז 1995. זירת הדקירה, היום/אתר רשמי

ברשות השופטת הביעו צער על מותו של סער, שהחל את תפקידו כקב"ט במערכת בתי המשפט. עם הקמת משמר בתי המשפט בשנת 1995 מונה לקב"ט בית המשפט העליון ובהמשך לקב"ט מחוז ירושלים. מועד הלווייתו טרם נקבע. "נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, ושופטיו, מנהל בתי המשפט, השופט ד"ר יגאל מרזל, השופטים, מטה הנהלת בתי המשפט ואגף הביטחון ועובדי מערכת בתי המשפט משתתפים בצערה של משפחת סער באבלה הכבד", נמסר.

דיווח על אדם פצוע קשה בשכונת הר חומה בירושלים, 25 בדצמבר 2019. מד"א
הגיע לבית החולים במצב אנוש, ומת מפצעיו. זירת הדקירה, היום/מד"א

מפקד תחנת עוז, סגן-ניצב שימי מרציאנו, סיפר כי "התקבל דיווח על אדם דקורו בשכונת הר חומה. כוחות משטרה שהגיעו למקום ראש גבר בשנות ה-50 לחייו. הוא פונה על ידי מד"א להמשך טיפול. בהמשך הגיעו כוחות משטרה וסגרו את הרחוב לאיתור חשודים, והזיהוי הפלילי הגיע לאסוף ממצאים. בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים".

(עדכון ראשון: 18:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully