וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט נדקר למוות

עמוס סער נדקר בבניין מגוריו בשכונת הר חומה בירושלים ופונה לבית החולים שערי צדק בבירה, שם נקבע מותו. שוטרים הוזעקו לזירת האירוע ועצרו את תושב השכונה בשנות ה-30 לחייו בחשד למעורבות בתקרית. במשטרה הבהירו כי בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים

צילום: חיים גולדברג-כיכר השבת, דוברות משטרת ישראל

קצין הביטחון של מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, עמוס סער בן ה-50, נדקר היום (רביעי) למוות בבניין מגוריו בשכונת הר חומה בירושלים. סער, שנמצא מחוסר הכרה, פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק בעיר, כשהוא במצב אנוש. כעבור זמן קצר קבע הצוות הרפואי את מותו.

המשטרה פתחה בסריקות במהלכן עצרה תושב השכונה בשנות ה-30 לחייו בחשד למעורבות בתקרית. מחקירה ראשונית עולה כי לחשוד ולנרצח קיימת היכרות מוקדמת. החקירה נמשכת, ושוטרים נמצאים במקום לאיסוף ממצאים.

פטריק אליווה, אחד השכנים, סיפר כי סער לא היה בסכסוך עם גורמים נוספים. "יפתיע אותי אם זה יהיה סכסוך, לא רב עם אף אחד", אמר. לדבריו, שכנו היה "בן אדם מדהים. אני מכיר אותו מבית הכנסת, מסור לבית הכנסת, לקהילה. תמיד עוזר מכבד את כולם. היה גם מסור לעבודה".

עמוס סער הנרצח מירושלים. דוברות הרשות השופטת., אתר רשמי
מת מפצעיו כעבור זמן קצר. סער/אתר רשמי, דוברות הרשות השופטת.

מפקד תחנת עוז, סגן-ניצב שימי מרציאנו, סיפר כי "לפני כשעה התקבל דיווח על אדם דקורו בשכונת הר חומה. כוחות משטרה שהגיעו למקום ראש גבר בשנות ה-50 לחייו. הוא פונה על ידי מד"א להמשך טיפול. בהמשך הגיעו כוחות משטרה וסגרו את הרחוב לאיתור חשודים, והזיהוי הפלילי הגיע לאסוף ממצאים. בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים".

מנכ"ל בית החולים שערי צדק, פרופסור עופר מרין, תיאר את מצבו הרפואי של הנדקר. "הגבר הגיע אלינו עם מספר דקירות כשהוא מצב אנוש, תוך החייאה ארוכה שנמשכה עד שהגיע אלינו. לאחר פעולות החייאה הוא הועבר לחדר ניתוח".

ברשות השופטת הביעו צער על מותו של סער, שהחל את תפקידו כקב"ט במערכת בתי המשפט. עם הקמת משמר בתי המשפט בשנת 1995 מונה לקב"ט בית המשפט העליון ובהמשך לקב"ט מחוז ירושלים. מועד הלווייתו טרם נקבע.

עוד בוואלה!

המחנות, התומכים - והגשם: המדריך המלא לפריימריז בליכוד

לכתבה המלאה
זירת אירוע הדקירה בשכונת הר חומה בירושלים 25 בצדמבר 2019. אתר רשמי
תושב השכונה נעצר ונחקר. זירת התקרית, היום/אתר רשמי

"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה בחדר המדרגות בבניין כשהוא סובל מפציעה חודרת בגופו", סיפר חובש מד"א נעם לוי, "ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום ולבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

(עדכון ראשון: 15:26)

דיווח על אדם פצוע קשה בשכונת הר חומה בירושלים, 25 בדצמבר 2019. מד"א
נדקר בחדר המדרגות. זירת האירוע, היום/מד"א
זירת אירוע הדקירה בשכונת הר חומה בירושלים 25 בצדמבר 2019. אתר רשמי
זירת הדקירה, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully