וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

27 כדורים בגב: בני הדודים נקמו בתושב הכפר ונמלטו לשטחים

25.12.2019 / 23:50

בני הדודים אמיר סעיד ועזמי אבו עראם מכפר קרע מואשמים ברצח של תושב הכפר סולימאן מסרי שמשפתו היתה מסוכסכת עם משפחתם, כנקמת דם ועל רקע רציחות של שניים מקרוביהם. הם ירו בו 27 כדורים ונמלטו עם רכבם לשטחים. לאחר חקירה מאומצת, הם אותרו ע"י צה"ל ונעצרו

עריכה: אסף דרורי

כתב אישום חמור הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד שני בני דודים מכפר קרע, בגין רצח על רקע נקמת דם. השניים, אמיר סעיד בן ה-24 ובן דודו עזמי אבו עראם בן ה-21, מואשמים כי רצחו את תושב הכפר סולימאן מסרי "אבו עישה", בן ה-48, על רקע סכסוך בין המשפחות וכנקמה על שני מקרי רצח שבוצעו בכפר. הרצח של יוסף סעיד, אביו של אמיר שנורה למוות ב-20 לאוגוסט והרצח של קאסם גאווי, קרוב משפחתם שנורה למוות ב-26 לאוקטובר.

ב-29 לאוקטובר, שלושה ימים בלבד לאחר הרצח של קאסם גאווי, עבד סולימאן מסרי בהכשרת שטח סמוך לפעל פלסטיק במבואות הצפוניים של כפר קרע על טרקטור. מכתב האישום עולה כי דודם של אמיר ועזמי, הבחין בו ודיווח על כך לשניים. על פי כתב האישום הם הצטיידו ברובה M-16 והגיעו למקום במכונית מאזדה, שבה הם משתמשים ועליה התקינו לוחיות מזויפות. מצלמות אבטחה שהוצבו במקרה בקרבת מקום תיעדו גבר יוצא מהרכב ויורה בטקטוריסט, לתקרית היה גם עד ראייה אחד לפחות, שמספר שהרוצח היה רעול פנים.

השניים מואשמים שירו במנוח לפחות 27 כדורים, שרבים מהם פגעו בגבו. צוות מד"א הוזעק למקום ופרמדיק מד"א תאופיק בסול, סיפר כי "הפצוע שכב בשטח פתוח בסמוך לטרקטור, סיפרו לנו שהוא ככל הנראה נורה בזמן שעבד עליו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה קשה כתוצאה מהירי, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת אירוע הרצח סמוך לכפר קרע בו נורה תושב המקום למוות 29 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בכפר קרע, גופתו של סולימאן מסרי נמצאה בטרקטור ליד הכפר/דוברות משטרת ישראל

לפי כתב האישום, באותה שעה השניים כבר הסתלקו מהמקום לשטחים הפתוחים שבכיוון בסיס האימונים של גולני, ונמלטו עם רכב המאזדה שלהם לשטחי הרשות הפלסטינית, שם הסליקו את הנשק והרכב והסתתרו. מצלמות ואיכון סלולרי תיעדו את הדרך שעשו מהכפר, לשטחי הרשות הפלסטינית.

לאחר חקירה מאומצת פענחה היחידה המרכזית של מחוז חוף את הרצח. צה"ל איתר את השניים ואת הרכב והשיב אותם לארץ כדי שיעמדו לדין. במשטרה אומרים כי חוקרי היחידה המרכזית נאלצו להתמודד במהלך החקירה עם "שיתוף פעולה חלקי" של חלק ניכר מהמעורבים ומהעדים, אך עם זאת, ציינו כי "הודות לניתוח הממצאים בזירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הצליחו החוקרים לאסוף ראיות נגדם".

אמיר ועזמי מואשמים ברצח בנסיבות מחמירות ובנשיאת נשק שלא כדין. אם יורשעו הם צפויים למאסרי עולם ויותר. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות את הארכת מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנרצח, סולימאן מסרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח של מסרי ליד כפר קרע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully