וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בת"א: נקבע מותו של הילד בן ה-11 שנחנק מערסל בחצר ביתו

24.12.2019 / 9:13

בבית החולים איכילוב קבעו הרופאים את מותו של שחף דוד חיים, שהגיע במצב אנוש וללא הכרה לאחר ששיחק בערסל ונחנק. אביו שחזר את הרגעים בהם אחיו התאום של שחף הזעיק את בני המשפחה לעזרה. "הוא ילד צדיק, מוכשר וטוב", תיאר האב. דודתו סיפרה: "לא מאמינים שמערסל הלך ילד"

שחף דוד חיים. אתר רשמי
"לא מאמינים שזה קרה". שחף דוד חיים/אתר רשמי

הילד בן ה-11 שנחנק אמש מערבל בחצר ביתו בכפר שלם שבתל אביב, מת היום (שלישי) בבית החולים איכילוב שבעיר. אביו של שחף דוד, הילד שנחנק למוות, סיפר כי "הכול היה בסדר. הוא שיחק עם הערסל ונתקע לו משהו. הוא נחנק מזה". האב אייל שחזר כי "התאום שלו שחר צעק, כל הבית התעורר ובאנו אליו. לא הצלחנו להחזיר לו את הנשימה. כל הגוף שלו היה כחול".

"הוא ילד צדיק", תיאר האב. "כל היום מדבר עם אלוהים. מתפלל עם ציצית וכיפה. הוא ילד מאוד מוכשר וטוב".

דודתו של הילד, ניצה, אמרה כי המשפחה המומה בעקבות מותו של שחף. "האימא מעולפת, איך היא יכולה להרגיש, היא איבדה ילד", תיארה. "האבא בהלם גם. אנחנו לא מאמינים שזה קרה, לא מאמינים שמערסל ילד הלך".

מגדל אשפוז ע"ש תד אריסון, מרכז רפואי סוראסקי, בי"ח איכילוב, תל אביב. ראובן קסטרו
מותו נקבע בתום מאמצי החייאה. בית החולים איכילוב/ראובן קסטרו

צוות מד"א הוזעק אמש לביתו של הילד, ופינה אותו תוך כדי פעולות החייאה כשהוא מחוסר הכרה. אולם כעבור שעות הוא מת מפצעיו. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע.

"כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 11 שוכב מחוסר הכרה בחצר הבית", סיפרו אמש החובשים של מד"א יוסף נהון וגל סלהוב. "ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ הענקנו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן ותרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

(עדכון ראשון: 07:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully