וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר איראני: התקיפות של ישראל באזור לא יעברו ללא תגובה

יפעת רוזנברג

23.12.2019 / 23:11

עלי אכבר ולאיתי, יועץ למנהיג העליון חמינאי, התייחס לדיווח על התקיפה הישראלית ליד דמשק. "ישראל תצטער על פשעיה וחיזבאללה תקבור אותה בעפר אם תתקוף את לבנון". לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, בתקיפה נהרגו ארבעה אזרחים. ישראל מצידה לא התייחסה לדיווחים

אתר רשמי

(בווידאו: מערכות ההגנה האווירית שהופעלו באזור דמשק הלילה)

עלי אכבר ולאיתי, יועץ לעיניינים בינלאומיים של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, אמר היום (שני) לרשת הרוסית RT כי "ישראל תקבל במוקדם או במאוחר את התגובה על פשעיה בסוריה". את הדברים אמר בתגובה לדיווח הסורי על תקיפה ישראלית הלילה ליד דמשק. אכבר-וויליאתי הדגיש כי התקיפות הישראליות אינן חוקיות, והם לא יעברו ללא תגובה. "ישראל תצטער על פשעיה וההתנגדות בסוריה ובלבנון תתנגד לפשעים האמריקניים והישראליים".

כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו באזור עקרבא שבפרברי דמשק על מנת ליירט טילים ששיגרה ישראל. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, ישראל תקפה מטרות של משטר נשיא סוריה בשאר אל-אסד ושל המיליציות הפרו-איראניות. הארגון, שמקום מושבו בסוריה, דיווח שלפחות שלושה זרים נהרגו בתקיפה.

עלי אכבר ולאיתי, יועץ לענייני חוץ של איראן. AP
"ישראל חסרת אונים ולא מעיזה לממש את איומיה נגד איראן". אכבר ולאיתי/AP

"חיזבאללה תקבור את ישראל בעפר אם תתקוף את לבנון. ישראל חסרת אונים ולא מעיזה לממש את איומיה נגד איראן", אמר היועץ. "ההצהרות של הבכירים הישראליים בעניין איראן הן רק תעמולה".

גורם בכוחות התומכים בצבא אסד אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי על פי הערכות, ארבעה טילי שיוט שוגרו בתקיפה מאזור החוף, עברו דרך השטח האווירי של לבנון וחצו לסוריה. ישראל לא התייחסה לדיווחים.

עוד בוואלה!

סוריה: מערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד טילים ששיגרה ישראל

לכתבה המלאה
דיווח בסוריה על תקיפת חיל האוויר בדמשק, 1 יולי 2019. עיבוד תמונה
התקיפה בדמשק עפ"י הדיווחים, הלילה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully