וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: מערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד טילים ששיגרה ישראל

23.12.2019 / 9:48

לפי כלי תקשורת במדינה, המערכות זיהו פעילות באזור דמשק והצליחו ליירט את הטילים. סוכנות סאנ"א מדווחת כי אחד מהטילים יורט באזור עקרבא שבפרברי העיר. הארגון הסורי לזכויות אדם: ישראל תקפה מטרות של משטר אסד ושל המיליציות הפרו-איראניות, לפחות 3 נהרגו

אתר רשמי

מערכות ההגנה האווירית הופעלו באזור דמשק - כך דיווחו הערב (ראשון) כלי תקשורת בסוריה. לפי סוכנות הידיעות הרשמית, המערכות יירטו טילים ששיגרה ישראל. סוכנות סאנ"א דיווחה כי אחד מהטילים יורט באזור עקרבא שבפרברי דמשק.

לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, ישראל תקפה מטרות של משטר נשיא סוריה בשאר אל-אסד ושל המיליציות הפרו-איראניות. הארגון, שמקום מושבו בסוריה, דיווח שלפחות שלושה זרים נהרגו בתקיפה.

גורם בכוחות התומכים בצבא אסד אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי על פי הערכות, ארבעה טילי שיוט שוגרו מאזור החוף, עברו דרך השטח האווירי של לבנון וחצו לסוריה. ישראל לא התייחסה לדיווחים.

לפני שבועיים, הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי כלי טיס לא מזוהים תקפו יעדים של איראן ושל המיליציות השיעיות שלה במזרח סוריה, באזור הגבול עם עיראק. לדברי הארגון, חמישה לוחמים נהרגו בתקיפות באזור "החגורה הירוקה" שבאל-בוכמאל.

דיווח בסוריה על תקיפת חיל האוויר בדמשק, 1 יולי 2019. עיבוד תמונה
בסוריה טוענים כי יירטו טילים ישראליים. תקיפה בשמי דמשק/עיבוד תמונה

בחודשים האחרונים דווח על תקיפות רבות באזור, שהוא חלק מהנתיב היבשתי שמנסה איראן להקים. רק כמה ימים לפני כן דווח על תקיפת מחסן נשק איראני באזור נמל התעופה אל-חמדאן, הסמוך לאל-בוכמאל. באזור הגבול יש נוכחות רבה של המיליציות העיראקיות השיעיות, הנתמכות על ידי איראן.

(עדכון ראשון: 22.12, 23:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully