וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: נהג הרכבת התעלף - והנוסעים מנעו אסון כבד

ברכבת קלה בגרמניה שהייתה בדרכה לעיר בון פרצה בהלה, לאחר שהיא החלה להאיץ דרך התחנות. הנוסעים שפרצו לתא הנהג מצאו אותו מחוסר הכרה - והצליחו לעצור את הרכבת. הם זכו על כך לשבחים. ראש העיר אמר כי "הם עשו את הדבר הנכון והצילו חיים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

נוסעים שהצליחו לעצור רכבת דוהרת בגרמניה אחרי שהנהג התעלף זכו לשבחים. במהלך הנסיעה אתמול (ראשון), שהייתה בסביבות השעה 1:00, פרצה בהלה אחרי שהרכבת הקלה האיצה דרך התחנות בדרכה לעיר בון שבמערב המדינה.

שני נוסעים פרצו לתא הנהג, שהיה מחוסר הכרה, ואישה צלצלה לחברת הרכבות כדי לקבל הוראות לבלימת הרכבת. לפני הפריצה לתא, הנוסעים המפוחדים התקשרו למשטרה ולא הצליחו לעצור את הרכבת דרך בלם החירום.

תחנת רכבת בעיר פרנקפורט, גרמניה, שבה נדחף ילד אל מותו, 29 ביולי 2019. AP
"הם עשו בדיוק את הדבר הנכון בסיטואציה מסוכנת". רכבת בגרמניה, אוגוסט/AP

"הם עשו בדיוק את הדבר הנכון בסיטואציה מסוכנת, והם ככל הנראה הצילו חיים", אמר ראש העיר, אשוק סרידהארן, לעיתון מקומי. חברת התחבורה המקומית SWB הגנה על עצמה, בזמן שהרשויות פתחו בחקירה.

החברה הסבירה כי בלם החירום לא מביא לעצירה מידית של הרכבת, אלא מתריעה בפני הנהג, שיכול לתקשר עם הנוסעים ולעצור את הרכבת. המערכות שאמורות להפעיל התרעות במקרה שהנהג מאבד הכרה סבלו מתקלה, ככל הנראה. הנהג מחלים בבית החולים, בזמן ששני הנוסעים שעצרו את הרכבת נמלטו עם פציעות קטנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully