וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שוק חג מולד פונה בשל חפץ חשוד - שהתברר כאזעקת שווא

משטרת ברלין פינתה את השוק בכיכר ברייטשייד, שבשנת 2016 בוצע בו פיגוע דריסה שהביא למותם של 12 בני אדם, אך לא מצאה במקום חפץ חשוד. בנוסף, שני חשודים שנעצרו שוחררו לאחר שהמשטרה טעתה בזיהוי

צילום: רויטרס

שני הגברים שנעצרו אתמול (שבת) על ידי משטרת ברלין בחשד למעורבות בהנחת חפץ החשוד כמטען חבלה בשוק חג המולד בכיכר ברייטשייד, בו בוצע בשנת 2016 פיגוע דריסה שהביא למותם של 12 בני אדם, שוחררו - לאחר שחפץ חשוד לא נמצא בזירה.

סוכנות הידיעות dpa דיווחה כי המשטרה עצרה את השניים משום שמשכו תשומת לב בשל התנהגותם והליכתם המהירה ליד השוק, וכן בשל צו מעצר שהיה כנגד אחד מהם - שהתברר אחר כך כטעות בזיהוי.

חרף הסרת האיום, המשטרה עדיין המשיכה בפינוי השוק ממבקרים ופרסה כ-350 שוטרים בתחומו. "פעולות המשטרה בשוק ברייטשייד הסתיימו, לא נמצא כל חפץ מסוכן.

משטרת גרמניה פינתה את שוק חג המולד בברלין מחשד לחפץ חשוד. 21 בדצמבר 2019. רויטרס
שוק חג המולד בברלין, הערב/רויטרס

פיגוע הדריסה בברלין בוצע ב-19 בדצמבר 2016 על ידי אניס עמרי, מבקש מקלט מוסלמי ממוצא תוניסאי. 12 בני אדם נרצחו בפיגוע ו-49 נפצעו. בין ההרוגים הייתה ישראלית. המחבל, שנהג במשאית הדורסת, נמלט מהזירה לאחר הפיגוע, וכעבור ימים אחדים נורה למוות במילאנו שבאיטליה. ארגון הטרור "המדינה האסלאמית" נטל אחריות לפיגוע.

(עדכון ראשון: 21/12, 23:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully