וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכימה שישב על מכסה המנוע: דרסה את אחיינה - ונאשמת בגרימת מוות ברשלנות

23.12.2019 / 15:02

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד מיכל עוזרי, שהסיעה את אחיינה מאי פרץ בן ה-17 ביישוב אשלים על גבי מכסה המנוע, ודרסה אותו למוות לאחר שנפל על הכביש. "התאונה, על תוצאותיה הקטלניות, אירעה עקב רשלנותה של הדודה"

תאונה/צילום מסך

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד מיכל עוזרי, דודתו של מאי פרץ בן ה-17 שנהרג בתאונת דרכים לאחר שישב על מכסה המנוע של רכבה, בגין לגרימת מוות ברשלנות. כתב האישום הוגש במסגרת הסדר טיעון בין הצדדים שפרטיו יוצגו בפני בית המשפט. על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום, עוזרי בת ה-27 ופרץ שהו ביישוב אשלים בבית חברים, ובשלב מסוים היא רצתה לחזור לביתה ואחיינה שרצה לחזור אף הוא, ביקש מנה להסיע אותה לשם ברכבה.

עוזרי הסכימה, אך מכיוון שהמושבים האחוריים היו עמוסים בציוד ובמושב שלידה ישבה נוסעת נוספת, היא הסכימה כי פרץ בן ה-17 ונער נוסף שביקש גם הוא להצטרף לנסיעה ישבו על מכסה המנוע. עוד עולה כי שעוזרי התחילה לנהוג היא עשתה זאת במהירות איטית שהנערים על מכסה המנוע וזאת באופן המסכן את שלומם.

מאי פרץ שנהרג בתאונת דרכים באשלים - 2015. מתוך פיייסבוק, אתר רשמי
חליק ונפל ממכסה המנוע קדימה לכביש ומיד לאחר מכן נדרס. מאי פרץ בן ה-17/אתר רשמי, מתוך פיייסבוק

עשרות מטרים לפני התאונה, הנער השני ירד מן הרכב והלך לביתו ואילו עוזרי המשיכה לנהוג כשהאחיין שלה עדיין על מכסה המנוע. עוד עולה כי תוך כדי הנסיעה ובסמוך למקום התאונה, עוזרי הגיעה לפס האטה, פרץ החליק ונפל ממכסה המנוע קדימה לכביש ומיד לאחר מכן נדרס על ידי כלי הרכב ונלכד בין תחתית הרכב לבין הכביש.

כתוצאה מהתאונה, נחבל חבלות קשות ומותו נקבע על ידי צוות מד"א בדרך לבית החולים. נכתב כי "התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותה של הדודה שהסיעה את המנוח על מכסה המנוע ברכבה בצורה לא בטוחה שסיכנה את שלומו ולא נהגה כחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully