וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה למד"א בעקבות התאונה באלוף שדה: "הם נבלעו מתחת למשאית"

22.12.2019 / 20:00

אזרח שהתקשר להזעיק את שירותי הצלה תיאר הרוגים ולכודים בתוך רכב ההסעות. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותם של סאמי יאסין ויונס דאוד חראז משכם, שעשו את דרכם ליום עבודתם. שלושה פצועים עדיין מאושפזים בבית החולים שיבא. האזינו

צילום:יותם רונן, עריכה: עמית שמחה

סאמי יאסין, בן 43, ויונס דאוד חראז, צעיר בן 20 משכם, הם שני ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה הבוקר (ראשון) במחלף אלוף שדה. אזרח שהתקשר להזעיק את מד"א תיאר כי "יש פה תאונה קטלנית, נראה לי עם הרוגים". הוא פירט כי "יש לכודים בתוך האוטו, הם לא יכולים לצאת, הם ממש נבלעו מתחת למשאית".

שלושה פצועים, אחד במצב קשה ושניים במצב קל, עדיין מאושפזים במרכז הרפואי שיבא תל השומר בעקבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי מיניבוס שהסיע פועלים התנגש בחלקה האחורי של משאית, והחלק הקדמי של רכב ההסעות נלכד תחתיה.

ההרוגים מהתאונה באלוף שדה. אתר רשמי
נהרגו בדרך ליום עבודה. חראז ויאסין/אתר רשמי

נהג המשאית סיפר שרכב ההסעות הגיע במהירות גבוה מאוד ונכנס בו מאחורה. המשטרה לקחה ממנו עדות אך לא עיכבה אותו לחקירה. הצירים במקום, שנחסמו לאחר התאונה - נפתחו לתנועה. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. במקום מורגשים עומסי תנועה כבדים.

חובשת מד"א סיסיליה לויטס, שהוזעקה למקום, סיפרה כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב המסחרי שהסיע מספר נוסעים היה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית ולוחמי האש חילצו ממנו את שמונת הפצועים. יחד עם כוחות גדולים נוספים של מד"א ביצענו בדיקות רפואיות לפצועים שסבלו מפציעות בדרגות שונות, שישה פצועים פונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ושניים נוספים מטופלים בשטח".

עוד בוואלה!

שני הרוגים ופצוע קשה בתאונה במחלף אלוף שדה; חמישה נפגעו קל

לכתבה המלאה
זירת התאונה במחלף אלוף שדה לכיוון רמת גן בה נהרגו שני בני אדם ונפצעו חמישה נוספים. 22 בדצמבר 2019.. דוברות משטרת ישראל
"יש לכודים". זירת התאונה, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

התאונה מצטרפת לשורת תאונות דרכים קטלניות שאירעו בשבוע האחרון. ביום שישי נהרג הילד עידן לוייב בן ה-12 מפגיעת רכב בקריית מוצקין. מאוחר יותר באותו יום נהרג הילד מוחמד איאס ריאן בן השלוש מפגיעת משאית בכפר ברא שבמרכז הארץ.

יום לפני כן נהרגו שני בני אדם בהתנגשות בין שני כלי רכב בכביש 40 סמוך לצומת שיזפון, ובאותו בוקר נהרג הולך רגל, גבר כבן 60, מפגיעת רכב חולף בכביש מספר 79, סמוך לביר אל-מכסור. ביום שני נדרסו למוות תומר ויינשטיין ויניב לוגסי, בעת שרכבו על אופניים סמוך לבני ציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully