וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן בן ה-12 נהרג בתאונה בקריות: "זה אסון וכאב נורא"

20.12.2019 / 20:29

שבועיים לאחר יום הולדתו, עידן לוייב נפגע מרכב בקריית מוצקין ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. מנהל אגף החינוך בעיר תיאר ילד חברותי שזכה להערכה גם בקרב מוריו: "מתוק ואהוב על חבריו". עידן הותיר אחריו הורים ואחות בכורה. הנהג הפוגע, תושב העיר בן 38, נחקר ושוחרר

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכת וידאו: עמית שמחה

עידן לוייב בן ה-12 מקריית מוצקין הוא הילד שנהרג היום (שישי) בתאונת הדרכים בקריית מוצקין. זאת, שבועיים בדיוק לאחר שחגג את יום הולדתו. לוייב הותיר אחריו הורים - סיגל ומוריס, ואחות בכורה מאי. מועד הלווייתו טרם נקבע.

במקביל, המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות התאונה. הנהג הפוגע, תושב העיר בן 38, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. בנוסף לכך, רשיונו נפסל.

"הוא היה ילד מתוק חביב ואהוב על חבריו לכיתה ו' ועל כל המחנכות והמורות בכיתתו, כמו גם על כלל צוות בית הספר היסודי בן גוריון בו למד", סיפר מנהל אגף החינוך של קריית מוצקין, איל אורן. "זה אסון וכאב נורא. משפחת החינוך בקריית מוצקין כואבת ודואבת".

עידן לוייב שנהרג בתאונת דרכים בקריית מוצקין עם משפחתו. צילום מסך
הותיר אחריו הורים ואחות בכורה. לוייב ומשפחתו/צילום מסך

בהנהלת בית הספר הודיעו להורי התלמידים על מותו של לוייב. "בצער עמוק ובכאב רב, תלמיד שלנו, הלומד בכיתה ו'3, נפגע היום בתאונת דרכים קשה ונהרג", מסרו. בית הספר ייפתח מחר בערב את שעריו והצוות הטיפול ימשיך ללוות את התלמידים בימים הקרובים. "אנו מחבקים את סיגל ומוריס, הוריו של עידן ומאי אחותו הבכורה. מי ייתן ולא נדע עוד צער".

ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, אמר כי "כל כך עצוב, הלב כואב. טרגדיה פקדה משפחה בעיר. ליבנו עם המשפחה".

עוד בוואלה!

בן 13 נהרג מפגיעת רכב בקריות; בן שלוש נדרס למוות ע"י משאית במרכז

לכתבה המלאה
הרכב שפגע בנער בן 13 ופצע אותו אנושות בקריית מוצקין. 20 בדצמבר 2019.. איחוד והצלה, אתר רשמי
מותו נקבע בבית החולים. הרכב שפגע בעידן/אתר רשמי, איחוד והצלה

לוייב נפגע מרכב בדרך עכו בקריית מוצקין. צוות מד"א שהגיע למקום, העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים רמב"ם במצב אנוש. אולם שם נאלצו לקבוע את מותו.

חובשי רפואת חירום על אופנועי מד"א גיל פשה ונתן שחר, סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 13 שוכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית. התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו אנוש".

מוחמד בן השלוש נדרס למוות בכפר ברא

מאוחר יותר היום, מוחמד איאס ריאן בן השלוש, נהרג מפגיעת משאית בכפר ברא שבמרכז הארץ. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה ונסיבות התאונה נבדקות.

חובשים בכירים במד"א רוני סימסולו ומוחמד עאסי, סיפרו כי "הפעוט שכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 18:46)

מוחמד איאס ריאן בן השלוש שמת מפגיעת משאית בכפר ברא שבמרכז הארץ. 20 בדצמבר 2019.. אתר רשמי
נדרס למוות על ידי משאית. מוחמד איאס ריאן/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully