וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי יפו חשודים בניסיון רצח של עדת תביעה

19.12.2019 / 21:39

העדה, שעתידה הייתה להעיד נגד הנאשמים במשפט הרצח של אשרף אבו קעוד ביפו, ניצלה מפיצוץ מטען ברכב שבו שהתה יחד עם ילדיה בני השנתיים והארבע. המשטרה עצרה שני חשודים בפרשה, צעירים קרובי משפחתו של הנרצח. כתב אישום יוגש נגדם בשבוע הבא

.

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי היא פענחה את ניסיון הרצח של עדה מרכזית בתיק הרצח של אשרף אבו קעוד, אב לחמישה מיפו. במסגרת הפרשה, הוגשה אתמול הצהרת תובע נגד שני חשודים, צעירים בני 21 ו-27 תושבים בעיר, קרובי משפחתו של אחד הנאשמים ברצח של אבו קעוד.

אשרף אבו קעוד נורה מטווח קצר ברחוב יפת ביפו ב-14 בדצמבר של השנה שעברה. מותו נקבע זמן קצר לאחר הירי. בחודש מרץ 2019, הוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד המעורבים ברצח - אחמד עדס, עודאי עדס וג'מיל עדס.

בין העדים בתיק הרצח הייתה עדת תביעה, שעתידה הייתה להעיד נגד הנאשמים במשפט המתנהל נגדם בבית המשפט המחוזי בתל אביב. לפני כחודשיים, ב-13 באוקטובר, נעשה ניסיון לרצוח אותה סמוך למחנה 80.

אירוע ירי ביפו, 15 בספטמבר 2018. אבי כהן
ניידת משטרה ביפו/אבי כהן

בעת שהייתה ברכבה עם בני משפחתה, בהם ילדיה בני השנתיים והארבע, אירע פיצוץ עז ברכבה באמצעות מטען, שהוצמד אליו יחד עם מטען נוסף שלא התפוצץ. אולם, יושבי הרכב נפצעו באורח קל בלבד כתוצאה מהפיצוץ ופונו לקבלת טיפול רפואי.

מחוז תל אביב במשטרה פעלו כדי לאתר את העבריינים, ולבסוף עצרו את שני החשודים, שמעצרם הוארך עד ליום ראשון הקרוב. צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום. מהמשטרה נמסר כי "נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים אשר פוגעים במרקם החיים הנורמטיבי במגזר הערבי בכלל וביפו בפרט ולשמירה על שלומם וביטחונם של תושבי העיר. שיתוף הפעולה החשוב בין המשטרה לתושבי העיר, יסייע במניעת אירועי אלימות ופשיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully