וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנמה: 13 הרוגים בחילופי אש בין חברי כנופיות בבית כלא

התקרית שהתרחשה בבית הכלא שממזרח לבירה פנמה סיטי, זעזע את המדינה. נשיא פנמה קורטיזו טען כי חברי הכנופיות קיבלו עזרה מבפנים" "כלי הנשק לא נפלו מהשמיים, ברור שהיה שם סוג של שיתוף פעולה לצורך הכנסתם". חקריה נפתחה כדי לבדוק כיצד הוכנסו כלי הנשק לכלא

-

לפחות 13 אסירים נהרגו ו-15 נפצעו במהלך חילופי אש שפרצו אתמול (שלישי) בכלא בפנמה. הירי פרץ בשעה 14:00 (לפי שעון מקומי) בגוש התאים מספר 14. גורמים בבית הסוהר אמרו כי אסירים מחולקים לתאים בהתאם לשיוך הכנופיה שלהם. סגן מפקד המשטרה בפנמה, אלכסיס מוניוז, אמר כי "הירי היה בין שני חברי אותה כנופיה שהיו מסוכסים בינם לבין עצמם".

לפי רשת BBC, גורמים רשמיים אמרו שהם מצאו שלושה רובי קלצ'ניקוב וחמישה אקדחים. בעקבות התקרית הקטלנית, הודיע נשיא פנמה לורדינו קורטיזו על פתיחת חקירה שתבדוק כיצד הוכנסו כלי לכלא לה ג'ויטה שממזרח לבירה פנמה סיטי.

אסיר שנפצע בתקרית מובל לבית החולים. רויטרס
אסיר שנפצע בתקרית מובל לבית החולים/רויטרס

"כלי הנשק לא נפלו מהשמיים, ברור שהיה שם סוג של שיתוף פעולה לצורך הכנסתם", אמר הנשיא, שציין כי הוא ייפגש היום עם מועצת הביטחון שלו כדי לדון בדרכים למיגור הברחת כלי הנשק לבתי הכלא. "זה משהו שאנחנו צריכים לשים לו קץ. לפני כמה שבועות נעשה חיפוש בכלא ונמצאו כלי נשק, ועכשיו שוב, אז מישהו מכניס את כלי הנשק האלו", אמר.

על אף שבית כלא זה ידוע בשל צפיפות היתר שבו, היה זה אחד מעימותי הכלא הקטלניים ביותר אי-פעם במדינה שבמרכז אמריקה. שום אסיר לא הצליח להימלט במהלך הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully