וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורה בחזה במארב מתוכנן: חקירת חיסול העבריין הישראלי בפנמה

מחקירת הרשויות עולה כי גלעד בן שלמה נורה פעמיים בחזהו על ידי מתנקש שהגיע למרכז הקניות בבירה ברגל, ונאסף משם על ידי רכב מילוט. בנוסף לבן שלמה, נורה במהלך התקרית אדם נוסף, אזרח ונצואלה. לפי עדי ראייה, הוא המשיך לצעוד במשך כמה מטרים לאחר שנורה, ואז התמוטט

-

מתחזק החשד כי גלעד בן שלמה, הישראלי בן ה-32, שנהרג מירי במרכז קניות בסוף השבוע בפנמה נרצח במסגרת חיסול חשבונות בין עבריינים - כך דווח היום (שבת) בכלי תקשורת במדינה. לפי הדיווח, בן שלמה נורה פעמיים בחזהו במה שנראה כמארב מתוכנן מראש, בעת שישב מחוץ לחנות במרכז הקניות. היורה הגיע ברגל למרכז הקניות, הלך למקום שבו שהה בן שלמה, ירה בו ובאדם נוסף, אזרח ונצואלה. לא ידוע אם היה קשר בין בן שלמה לאזרח ונצואלה, אך ברור כי אותו אדם ירה בשניהם במרכז הקניות. לאחר מכן, היורה נאסף ברכב שנמלט מהמקום.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית בפנמה, המתבססת על חקירת הרשויות את החיסול, וכן עדויות הנוכחים בקניון, בן שלמה המשיך לצעוד במשך כמה מטרים לאחר שנורה, ואז התמוטט. הוא פונה באמבולנס לבית החולים, שם מת בתוך דקות בודדות מפצעיו.

גלעד בן שלמה, האזרח הישראלי שנורה למוות בפנמה. צילום מסך
בן שלמה/צילום מסך

בן שלמה, נחשב לאחד העבריינים האלימים בארץ ובמשטרה טוענים שהוא קשור לארגון הפשע של מיכאל מור. הוא נמלט למרכז אמריקה בשל סכסוכים פנימיים בעולם הפשע בישראל והשתקע שם בשנים האחרונות. את פעילותו הפלילית העתיק לפנמה, ובעבר נחשד בעבירות סחיטה באיומים במדינה.

ממשרד החוץ נמסר בסוף השבוע כי המקרה מוכר להם וכי הוא מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ. כמו כן, נמסר כי קונסולית ישראל בפנמה, דנה ליפשיץ, מלווה את המשפחה ומסייעת בסידורי הטסת המנוח לקבורה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully