וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנות המשטרה יונגשו לבעלי מוגבלויות: "שינוי משמעותי"

16.12.2019 / 13:22

במהלך כנס הנגישות השנתי של המשטרה הוצג חזון הארגון להנגשת מתקניו לכלל הציבור. "מעבר לאמצעים טכנולוגיים, מדובר פה ברצון ומוכנות של השוטרים להנגיש את השירות לכלל האזרחים"

תחנת משטרה. ראובן קסטרו
פועלים להנגשת כל התחנות לכלל הציבור/ראובן קסטרו

במכללה הלאומית לשוטרים התקיים היום (שני) כנס הנגישות הארצי, במהלכו הוצג חזון המשטרה להנגשת תחנותיה לכלל האזרחים. האירוע נערך זו השנה השלישית במעמד ראש אגף השיטור, ניצב אמנון אלקלעי, חברי סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אברמי טורם, ממונה תעסוקת אנשים עם מוגבלות בהסתדרות העובדים, גיא שמחי, מפקדים ומפקדות.

"נעשה שינוי משמעותי המתבטא בהדרכות, בהכשרות, בפקודות ובנהלים, ופועלת לשינוי השיח הארגוני", אמרו בהמשטרה. "בנוסף, פועלים במשטרה להנגשת כלל התחנות והמבנים ולנגישות כלל השירותים, החקירות והמידע".

לפני כמה שנים מונה רב-פקד רמי מלכה לקצין הממונה על הנגישות, השוויון ותעסוקת אנשים עם מוגבלות במשטרת ישראל. בשנת 2007 נודע לרפ"ק מלכה כי הוא חולה במחלה סופנית ונותרו לו עוד שנתיים לחיות, אך הוא ממשיך בתפקידו עד היום.

לדברי מלכה, "בעולם הנגישות השירות הוא לאדם, והשוטר הוא נגיש, נותן השירות. אנחנו עושים את הכול בכדי לבצע את ההתאמות מעבר לאמצעים טכנולוגיים, מדובר פה ברצון ומוכנות של השוטרים להנגיש את הדברים לכלל הציבור. אנחנו עושים סקרי נגישות ובקרות, אנחנו מציידים את התחנות בעזרי נגישות ובמכשירי עזר לחירשים ובקרוב גם לעיוורים. אנחנו מצטיידים בריהוט נגיש ובשילוט נגיש, מתוכננות הדרכות והכשרות לכלל השוטרים בכל הרמות ומיועדת להיבנות תכנית הדרכת נגישות שנתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully