וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה הקטלנית ב-443: הנהג החשוד נעצר שוב לאחר שלא התייצב לחקירות

טארק כורד, החשוד בגרימת מותן של ציפי רימל ובתה התינוקת נועם רחל נעצר לאחר שלא התייצב לחקירות. "הוא כל פעם תירץ שאין לו איך להגיע או שהוא לא מרגיש טוב", טען נציג המשטרה. בתום חקירה שוחרר בהסכמה למעצר בית. הוא חשוד בהמתה בקלות דעת, נהיגה במהירות ובקלות ראש

צילום: מד"א, עריכה: עמית שמחה

טארק כורד, הנהג החשוד בגרימת מותן של ציפי רימל ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 443, נעצר הבוקר (ראשון) פעם נוספת לאחר שלא התייצב לחקירות. "כל פעם נותן תירוץ, אין לו איך להגיע או לא מרגיש טוב, ואין מי שיביא אותו ונותן תירוצים", אמר נציג המשטרה בפנייה לבית המשפט.

בתום חקירתו היום, שוחרר טארק כורד בהסכמת המשטרה למעצר בית בבית דודו. כורד חשוד בעבירות המתה בקלות דעת, נהיגה במהירות לא סבירה ונהיגה בקלות ראש.

האם ציפי ובתה נועה רחל, שנהרגו בתאונת דרכים בצומת גבעת זאב, והאב אפרים שנפצע בתאונה באורח קשה. זירת התאונה בצומת גבעת זאב.01 בדצמבר 2019.. באדיבות המשפחה
ציפי רימל ובתה התינוקת נעם רחל/באדיבות המשפחה

במקביל, בבית החולים שערי צדק בירושלים דיווחו על שיפור שחל במהלך סוף השבוע במצבו של האב אפרים שנפצע אף הוא בתאונת הדרכים יחד עם בנו איתי, זאת לאחר שעבר ניתוח מורכב בגבו. הוא שב להכרה ומאושפז במחלקה לטיפול נמרץ. מצבו של איתי בן ה-12 ממשיך להיות אנוש והוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

כורד התנגש במכוניתם של משפחת רימל בתאונת הדרכים לפני כשבועיים. הוא נחשד בהמתה בקלות דעת, ובזמן שחלף מאז התאונה נעצר בעקבות ראיות חדשות שלטענת המשטרה שמעידות על כך שנהג במהירות מופרזת.

עוד בוואלה!

האב שמת בשבעה על בנו התינוק מובא למנוחות: "אמר שהוא לא מסוגל יותר"

לכתבה המלאה
תאונה כביש 443 (19\12\01). מד"א
זירת התאונה לפני כשבועיים/מד"א

בדיון שהתקיים שישה ימים לאחר התאונה, אמר נציב המשטרה כי נגבו עדויות נוספות "שחיזקו משמעותית את העדויות הקודמות בתיק, שלא רק הוסיפו על מסוכנות הנהג אלא אף החמירו את סעיף האישום". עוד אמר נציג המשטרה כי "המשיב הזה הפך את הכביש לשדה ניסויים פרטי שלו על מנת לנסות כלי רכב שקנה. הוא האיץ את רכבו למהירויות מטורפות תוך כדי שהוא מסכן נוסעים בכביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully