וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לסער בקרב על ראשות הליכוד: חיים כץ צפוי להודיע על תמיכה

15.12.2019 / 14:17

ח"כ אתי עטיה, שנחשבת למקורבת ליו"ר המרכז חיים כץ, התייצבה פומבית מאחורי סער ואותתה שכץ ומתפקדיו מהתעשיה האווירית גם בדרך. עטיה היא הח"כית השלישית שתומכת בסער, בעוד רוב בכירי המפלגה תומכים בנתניהו

צילום: רוני כנפו, עריכה: אסף דרורי

ח"כ אתי עטיה (הליכוד) הודיעה היום (ראשון) על תמיכתה בח"כ גדעון סער בפריימריז לראשות המפלגה. עטיה היא הח"כית השלישית שתומכת פומבית בסער, אחרי ח"כ מיכל שיר ויואב קיש, אך ההתייצבות שלה מאחורי סער משמעותית בשל קרבתה לח"כ חיים כץ, יו"ר מרכז הליכוד, ויו"ר ועד העובדים של התעשיה האווירית לשעבר - מהמפקדים הגדולים בליכוד. כץ עצמו טרם הביע תמיכה פומבית בסער, אך נחשב למקורבו ולמי שתומך בו.

"בבחירות לראשות תנועת הליכוד אתמוך בחבר הכנסת גדעון סער", כתבה ח"כ עטיה בדף הפייסבוק שלה, "‏אני מעריכה מאוד את ראש הממשלה בנימין נתניהו ותרומתו למדינה. ‏עם זאת, אני מאמינה שבמצב הפוליטי הקיים - היחיד שיכול לחזק את הליכוד, להחזיר בוחרים, לאחד את העם ולהרכיב ממשלה זה חבר הכנסת גדעון סער".

גדעון סער במהלך טקס השבעת הכנסת ה- 22. ראובן קסטרו
חיזוק נוסף. סער/ראובן קסטרו

רוב השרים והח"כים בליכוד הביעו בימים האחרונים תמיכה פומבית בנתניהו ומגיעים למפגשי התמיכה שלו עם פעילי ליכוד ברחבי הארץ. ח"כ שרן השכל צפויה להכריע בימים הקרובים במי היא תומכת, לאחר פגישה עם ראש הממשלה. מבין בכירי הליכוד, כמעט כולם התייצבו מאחורי נתניהו מלבד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והשר גלעד ארדן שלא הודיעו פומבית במי הם תומכים. נתניהו וסער מפעילים לחצים כבדים על ארדן כדי שיודיע פומבית באיזה צד הוא בוחר.

סער צפוי לערוך מחר כנס השקה של קמפיין הפריימריז שלו נגד נתניהו, ולפי ההערכה כץ עשוי להגיע. סער לא זכה לתמיכה של ח"כים רבים בסיעת הליכוד אך בשבועות האחרונים שורה של ראשי רשויות וראשי סניפים בליכוד התייצבו מאחוריו פומבית.

עוד בוואלה!

גדעון סער דורש לדחות בשבועיים את הסדרה על נתניהו: "שיבוש הליך דמוקרטי"

לכתבה המלאה
טקס חנוכת תחנת משטרת טמרה 29 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
לחצים כבדים מופעלים עליו להצטרף לאחד משני המחנות. גלעד ארדן/דוברות משטרת ישראל

במסגרת הקמפיין, סער קורא לנתניהו לערוך עימות טלוויזיוני במסגרת הבחירות לראשות הליכוד שייערכו ביום חמישי הבא. "‏בכל התמודדות דמוקרטית - המתמודדים אינם הסיפור. נבחרי הציבור הם משרתיו. הם כלי עבור אזרחי המדינה לעשות אותה טובה יותר. מגיע לחברי הליכוד ואזרחי ישראל דיון ענייני שבו יוצגו עמדות ותוכניות פעולה בנושא המדיני-בטחוני, הכלכלי, החברתי, המשפטי ועוד. לכן, נדרש עימות: נקי, ענייני ושיוויוני", סער כתב בטוויטר.

במקביל לכנס של סער, נתניהו השיק בסוף השבוע את מסע הפריימריז שלו, במסגרתו הוא צפוי להגיע לשורה ארוכה של סניפי ליכוד ברחבי הארץ ולהיפגש עם תומכיו. כ-200-300 אנשי ליכוד הגיעו ביום שישי להשקת קמפיין הפריימריז של ראש הממשלה בנימין נתניהו במעון ראש הממשלה בירושלים, בהם שרים, חברי כנסת ראשי ערים, ראשי רשויות וראשי סניפים. בין השרים שהתייצבו היו ישראל כץ ומירי רגב, שצפויים להוביל את קמפיין הפריימריז של נתניהו, וכן השרים יריב לוין, אופיר אקוניס, צחי הנגבי, אמיר אוחנה, דודי אמסלם, יפעת שאשא ביטון, אלי כהן, זאב אלקין ויובל שטייניץ, וכן חברי הכנסת ניר ברקת, ציפי חוטובלי, דוד ביטן, שלמה קרעי, מיקי זוהר, אופיר כץ וקרן ברק.

אירוע השקת הפריימריז של ראש הממשלה בנימין נתניהו, 13 בדצמבר 2019. -, אתר רשמי
זוכה לתמיכת רוב בכירי הליכוד. נתניהו באירוע ההשקה בית ראש הממשלה בסוף השבוע/אתר רשמי, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully