וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בן 49 נהרג לאחר שהתנגש בעמוד בסמוך לרחובות

7.12.2019 / 9:45

הנהג התנגש עם רכבו בעמוד בכביש 40 סמוך לצומת ישרש, צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו. פרמדיק מד"א סיפר כי "הגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב מעוך סמוך לעמוד וברכב נלכד הנהג"

צילום:מד"א, עריכה:שאול אדם

(בוידאו: זירת התאונה בה נהרגה בת 19 מפגיעה הרכבת הקלה בירושלים)

גבר בן 49 נהרג הבוקר (שבת) לאחר שהתנגש עם רכבו בעמוד בכביש 40 סמוך לצומת ישרש לכיוון רחובות. צוותי מד"א שהגיעו למקום, מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

הפרמדיק שלומי הכהן אמר כי "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב מעוך סמוך לעמוד וברכב נלכד הנהג, בסייוע הכבאים שהגיעו למקום חולץ גבר כבן 49 מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה בה נהרג נהג בן 49 סמוך לרחובות לאחר שנכנס עם רכבו בעמוד. 07 בדצמבר 2019.. מד"א
"ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים". זירת התאונה בכביש 40/מד"א

לפני שלושה ימים, צעירה כבת 19 נהרגה לאחר שנפגעה בידי הרכבת הקלה בירושלים ונלכדה תחת קרון הרכבת. כוחות חירום רבים, בהם מגן דוד אדום, משטרה ושירות כבאות והצל'ה הוזעקו לזירת התאונה ברחוב יפו סמוך למתחם התחנה המרכזית בעיר. לוחמי האש פעלו לחילוץ הצעירה, שתחילה נפצעה אנוש באורח אנוש, אך צוותים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully