וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים ברצח הזוג כדורי בירושלים שוחררו: "החשד הסביר לא קיים"

למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השלושה בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, בית משפט השלום בעיר החליט לשחררם ללא תנאים מגבילים. החשודים נחקרו בעבר ולאחר מעצרם הכחישו את מעורבותם ברצח בני הזוג. אחד מהם הוא עבריין המוכר למשטרה והשניים הנוספים הם קרובי משפחתו

החשודים ברצח הזוג כדורי בירושלים שוחררו ממעצר השופט: "החשד הסביר שהיה לא קיים עוד" (צילום: רוני כנפו)/צילום: רוני כנפו, עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום שחרר היום (רביעי) ללא תנאים את שלושת החשודים במעורבות ברצח יהודה ותמר כדורי בדירתם בשכונת ארמון הנציב בשנה שעברה. זאת למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע.

השופט אורן סילברמן קבע כי "הייתה הצדקה להוצאת צו מעצר, אך לאחר חקירת המשיבים הייתה צריכה המבקשת לשקול את עמדתה להמשך ולשחררם כאשר התברר כי החשד הסביר הראשוני הבסיסי שהיה אין בו עוד דבר". עוד הוסיף כי "התברר שהחשד הסביר שהיה לא קיים עוד".

נציג המשטרה בדיון אמר כי "במהלך השנה האחרונה בוצעו מספר רב של פעולות חקירה, נחקרו מספר רב של עדים וכ-200 אנשים נחקרו". לדבריו, עלה לאחרונה חשד שהחשודים קשורים לרצח.

השלושה נחקרו בעבר במסגרת הפרשה, אך רק אתמול נעצרו לראשונה והכחישו את מעורבותם ברצח. אחד מהם הוא עבריין המוכר למשטרה והשניים הנוספים הם קרובי משפחתו.

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
עד אתמול לא נעצרו חשודים ברצח. יהודה ותמר כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

גופותיהם של הזוג נמצאו בדירתם ב-13 בינואר, ולמחרת נעצר עובד ניקיון באזור בחשד למעורבות ברצח. עם זאת, לאחר שלושה שבועות הוא שוחרר מאחר ולמשטרה לא היו ראיות נגדו. זמן קצר לאחר מכן בני משפחה של הזוג נעצרו בחשד למעורבות ברצח, זאת לאחר שנמצאו סתירות לכאורה בעדויותיהם, אך גם הם שוחררו לבסוף לאחר שלא היו למשטרה ראיות. מאז המשיכה המשטרה בחקירה אולם לא נערכו מעצרים, עד אתמול.

עורכי דינם של שלושת החשודים בירכו על החלטת בית המשפט. עו"ד יהודה שושן אמר כי "כל פעם מפיחים במשפחה תקווה מחדש שהנה מצאו את הרוצחים המתועבים של הרצח החמור הזה, אבל בסופו של דבר הכול נגמר בקול ענות חלשה. המשטרה נוקטת ביד קלה על ההדק".

עו"ד גבי טרונשווילי טען כי "בית המשפט אמר בצורה נחרצת שגם החשד הסביר הקלוש שהיה כבר לא עומד. לא היה צריך לעצור אותם מלכתחילה. הם שוחררו ללא כל תנאי, סתם עצרו אותם". עו"ד מיכאל עירוני הוסיף כי "מדובר בבזיון של ממש והשופט אמר את הדברים באופן ברור. הנזק כבר נגרם, מרשי ישב במעצר, אבל לצערי זה קורה לעתים קרובות".

(עדכון ראשון: 9:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully