וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הזוג כדורי: מעצר החשוד המרכזי הוארך; אחיו עוכב לחקירה

בית המשפט האריך בשמונה ימים את מעצר החשוד במעורבות ברצח בארמון הנציב, לאחר שנאספו חומרים שמחזקים את החשד נגדו. אחיו של החשוד המרכזי נעצר בכניסה לבית המשפט כשהגיע לדיון בעניין אחיו. בתחילת השבוע שוחררה זוגתו של החשוד למעצר בית

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצר החשוד ברצח בני הזוג יהודה ותמר כדורי משכונת ארמון הנציב בירושלים. החשוד היחיד, קרוב משפחתם, נעצר בשבוע שעבר עם זוגתו אולם היא שוחררה בתחילת השבוע למעצר בית. בהארכת מעצרו נמסר כי נאספו חומרים שמחזקים את החשד נגדו. קרוב משפחה נוסף של הזוג כדורי עוכב היום לחקירה באזהרה. מדובר באחיו של החשוד המרכזי. הוא עוכב בכניסה לבית המשפט כשהגיע לדיון בעניין אחיו.

עורכי דינה והמשטרה הגיעו להסכמות לפיהן היא תשהה במעצר בית, בביתה, עד יום שישי, תורחק מדירת הנרצחים ומהמשרד שבו עבדה. כמו כן, נאסר עליה ליצור קשר עם מעורבים.

עוד בנושא:
הרצח הכפול בי-ם: הוארך מעצר בעל ואישה, קרובי משפחת הקורבנות
"לא הבנתי למה": החשוד ברצח בירושלים שנעצר ושוחרר מדבר לראשונה

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
חקירת הרצח נמשכת. הזוג כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

ב-13 בינואר נמצאו גופותיהם של תמר ויהודה כדורי בדירתם שבארמון הנציב. יום לאחר מכן נעצר עובד ניקיון באזור בחשד למעורבות ברצח. אולם בתום שלושה שבועות בית המשפט שיחרר אותו מאחר שלא היו למשטרה ראיות נגדו. בשבוע שעבר נעצרו שני חשודים נוספים, קרובי משפחה של הזוג כדורי. החשוד וקרובים נוספים לו תושאלו כמה פעמים, בין היתר ביום שבו נמצאו הגופות.

בניהם של הזוג כדורי ערכו בחודש שעבר מסיבת עיתונאים בה התלוננו על התנהלות הרשויות. "אנחנו עוברים התמודדות לא פשוטה חוץ מהאסון הנורא הזה, של אטימות מוחלטת מצד הרשויות", אמר הבן, ניתאי כדורי. "זה כולל לקיחה לחדרי חקירה. כמה דקות שאף אחד אפילו לא טרח להסביר לך שההורים שלך לא בעולם. אף אחד לא טורח להסביר לך מה קורה כאן. היה שיתוף פעולה מלא מצדנו, הגעה למשטרה בכל שעה. אנחנו מחכים יותר מכל אדם שייתפס הרוצח האכזרי שעשה את הטבח הנורא הזה. אנחנו מתפללים שהרשע הזה ייתפס".

(עדכון ראשון: 14:23)

עוד באותו נושא

הרצח בארמון הנציב: החשודה במעורבות במעשה תשוחרר למעצר בית

לכתבה המלאה
חשד לרצח והתאבדות של זוג בני 70 בשכונת ארמון הנציב בירושלים, 13 בינואר 2019. רוני כנפו
זירת הרצח בארמון הנציב/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully