וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בארמון הנציב: החשודה במעורבות במעשה תשוחרר למעצר בית

עורכי דינה של החשודה והמשטרה הגיעו להסכמות לפיהן היא תשהה במעצר בביתה, תורחק מדירת הנרצחים ומהמשרד שבו עבדה. כמו כן, נאסר עליה ליצור קשר עם מעורבים אחרים בפרשה. עורך דינה: "אנחנו מחזיקים בעמדה שזה כיוון חקירה פגום מיסודו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

החשודה במעורבות רצח בני הזוג כדורי בירושלים, תשוחרר היום (ראשון) למעצר בית. קרובת המשפחה של הזוג נעצרה יחד עם בעלה בשבוע שעבר ומעצרם של השניים הוארך. עורכי דינה והמשטרה הגיעו להסכמות לפיהן היא תשהה במעצר בית, בביתה, עד יום שישי, תורחק מדירת הנרצחים ומהמשרד שבו עבדה. כמו כן, נאסר עליה ליצור קשר עם מעורבים. דיון בנוגע למעצרו של החשוד המרכזי צפוי להתקיים ביום שלישי.

עו"ד שי לוי, המייצג את הזוג, בשיתוף עו"ד שלומי לוי וגיא מיימון, אמר כי "זה גם רגע עצוב כי כמו שאמרנו זה מעצר מיותר. אנחנו מחזיקים בעמדה שזה כיוון חקירה פגום מיסודו. אני סבור שגם החשוד השני ישוחרר"

לקריאה נוספת:
הרצח הכפול בי-ם: הוארך מעצר בעל ואישה, קרובי משפחת הקורבנות
הרצח הכפול בארמון הנציב: שני קרובי משפחה נעצרו בחשד למעורבות
התפתחות בחקירת הרצח בארמון הנציב: בעלי היכרות מוקדמת עם הזוג נחקרו

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
בני הזוג כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

ב-13 בינואר נמצאו גופותיהם של תמר ויהודה כדורי בדירתם שבארמון הנציב. יום לאחר מכן נעצר עובד ניקיון באזור בחשד למעורבות ברצח. אולם בתום שלושה שבועות בית המשפט שיחרר אותו מאחר שלא היו למשטרה ראיות נגדו. בשבוע שעבר נעצרו שני חשודים נוספים, קרובי משפחה של הזוג כדורי. החשוד וקרובים נוספים לו תושאלו כמה פעמים, בין היתר ביום שבו נמצאו הגופות.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully