וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: עינת וילף היא הח"כית לשעבר שנחקרה בגין תלונה על תקיפת ילד

4.12.2019 / 11:30

הורים לתלמיד כיתה א' הגישו תלונה במשטרה נגד וילף, ח"כית לשעבר מטעם העבודה ומפלגת העצמאות, בה נטען כי נהגה כלפיו באלימות בעת ששימשה כהורה מלווה. לדברי מקורביה, הילד תקף אותה בפרעות מול בנותיה והוריו ניסו לסחוט אותה. וילף טוענת כי הורי הילד ניסו לסחוט אותה

חברת הכנסת לשעבר עינת וילף נחקרה השבוע בעקבות תלונה שהוגשה נגדה, לפיה תקפה ילד בעת ששימשה כהורה מלווה בטיול של תלמידי כיתה א'. וילף ליוותה את ילדיה במהלך פעילות תרבותית בית ספרית ובמהלכה, לדברי מקורביה, אחד הילדים החל לתקוף אותה בפרעות מול בנותיה וקרע ממנה את הבגדים.

אחד ההורים המלווים סיפר כי בעת שהח"כית לשעבר שימשה כהורה מלווה, היא התערבה במשחק של שני תלמידים ולאחר מכן קמה והדפה את אחד הילדים לגדר. הורי הילד הגישו נגדה תלונה במשטרה במהלך סוף השבוע, ואתמול היא מסרה את גרסתה להשתלשלות העניינים. בתום חקירתה היא שוחררה לביתה ללא תנאים מגבילים. במשטרה גבו ומתכוונים לגבות עדויות נוספות מעדי ראייה נוספים, בהם הצוות המורים שהיה עד לאירוע.

אהוד ברק פותח את קמפיין הבחירות של מפלגת העצמאות, מאי 2012. דרור עינב
מקורביה טענו כי הילד תקף אותה. וילף/דרור עינב

הבוקר (רביעי) שיגרה וילף באמצעות עו"ד יהושוע ליברמן מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע לעו"ד גיל ורגון המייצג את הורי הילד שטוענים שהותקף באלימות על ידה. "ניסיון סחיטה חמור ומכוער של אישיות ציבורית", נכתב. "באופן צפוי למדי, מתלווה לקמפיין תקשורתי שקרי ופרוע, הכולל שלל השמצות, כזבים והכפשות חסרות שחר כלפי מרשתנו, ברוח מכתבך המופרך".

עוד הוסיף עורך הדין במכתבו כי לא מדובר באירוע אלימות בודד מצד אותו ילד, וציין כי הוצע לווילף שתשלם מאות אלפי שקלים בתמורה להשתקת הסיפור בתקשורת. לטענתו, זאת הוכחה לניסיון סחיטה.

עו"ד ורגון, המייצג את הורי הילד, אמר בתגובה למכתב כי "תגובת חברת הכנסת מהווה הוספה של חטא על פשע. במקום לקחת אחריות על המעשה להתנצל ולהודות כי איבדה את העשתונות (כפי שהודתה בחדר המנהלת מיד לאחר האירוע) היא ממשיכה לפגוע בילד בהטלת האשמות והכפשות ריקות מתוכן. אנחנו בטוחים כי הראיות והעדויות שהוצגו למשטרה מוכיחות את התקיפה של ילד בן שש וכי המשטרה תדע למצות איתה את הדין. המשפחה והילד אומדים את נזקיהם ויפעלו בהתאם לחוק".

עוד בוואלה!

למרות ההשקעות: מבחני פיזה חשפו פער עצום בחינוך במגזר הערבי

לכתבה המלאה

"המציאות שונה לחלוטין"

גורמים בסביבתה של וילף מסרו כי "לצערה הרב היא אינה יכולה להגיב באופן מפורט להאשמות המופרכות שכן הנושא נמצא בחקירה משטרתית". יחד עם זאת, ציינו כי לפני כמה ימים הורי הילד שלחו אליה מכתב מעורך דין בדרישה לתשלום של מאות אלפי שקלים תמורת "גידור" האירוע, כלומר סחיטה של דמות ציבורית.

עוד הוסיפו "מכל מקום המציאות שונה לחלוטין מזו המוצגת, כשבפועל היא זאת שהותקפה בזמן שניסה להגן על עצמה ועל בנותיה מתלמיד תוקף, שמפאת צנעת הפרט אנו נמנעים מלהרחיב את הדיבור לגביו".

וילף, בת 48 ואם לשלושה ילדים, החלה לכהן כחברת כנסת מטעם מפלגת העבודה בשנת 2010, לאחר התפטרותו של ח"כ אופיר פינס. כעבור שנה פרשה מהעבודה יחד עם ארבעה חברי כנסת נוספים, בראשות שר הביטחון דאז אהוד ברק, ויחד הקימו את מפלגת העצמאות. במהלך כהונתה כח"כית מונתה ליו"ר ועדת המשנה של ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות וכן יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט. בפברואר 2013, עם סיום כהונת הכנסת ה-18, עזבה את המערכת הפוליטית.

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
מתכוונים לגבות עדויות נוספות. מטה משטרת מחוז תל אביב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully