וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בני הזוג כדורי בירושלים: המשטרה עצרה שלושה חשודים

בני הזוג נמצאו מתים בדירתם בשכונת ארמון הנציב בבירה לפני כשנה, ובעבר נעצר עובד ניקיון באזור וכן כמה מקרובי משפחתם - אך כולם שוחררו ועד כה הרצח לא פוענח. חלק מהעצורים נחקרו בעבר במסגרת הפרשה - אולם לא נעצרו

עריכה: שניר דבוש

המשטרה עצרה שלושה חשודים במעורבות ברצח בני הזוג כדורי בירושלים - כך נודע היום (שלישי). בני הזוג נמצאו מתים בדירתם בתחילת 2019, ועד כה הרצח לא פוענח. חלק מהעצורים נחקרו בעבר במסגרת הפרשה, אך לא נעצרו עד כה. אחד מהם הוא עבריין המוכר למשטרה, ושניים נוספים הם קרובי משפחתו של אותו חשוד.

עו"ד יהודה שושן, המייצג את אחד החשודים, אמר כי מרשו מכחיש את מעורבותו ברצח. לטענתו, "זהו עוד מעצר שווא שמתבצע בתיק הזה, כפי שבוצע מספר פעמים בעבר". גם עו"ד מיכאל עירוני, המייצג חשוד אחר, אמר כי "אין לו כל קשר קשר לפרשה הזו, וחבל שנעשה לו עוול ונעצר".

גופותיהם של הזוג כדורי נמצאו בדירתם בשכונת ארמון הנציב ב-13 בינואר. יום לאחר מכן, נעצר עובד ניקיון באזור בחשד למעורבות ברצח. אולם, בתום שלושה שבועות, בית המשפט שחרר אותו מאחר שלא היו למשטרה ראיות נגדו. זמן קצר לאחר מכן, בני משפחה של הזוג נעצרו בחשד למעורבות ברצח, זאת לאחר שנמצאו סתירות לכאורה בעדויותיהם, אך גם הם שוחררו לבסוף לאחר שלא היו למשטרה ראיות. מאז המשיכה המשטרה בחקירה אולם לא נערכו מעצרים, עד היום.

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
נמצאו מתים בדירתם לפני כשנה. תמר ויהודה כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

בני משפחת הזוג סיפרו לפני כמה חודשים כי הם מנסים להתאושש ומקווים להבין את שאירע. "אנחנו מנסים להרים את הראש, אבל זה לא בדיוק הולך", אמרה רחל לוי, אחותו של יהודה. "בטח תיפתח בסוף תיבת פנדורה, אבל בינתיים לא שמעתי שום דבר. הילדים על הפנים, מאוד קשה להם לתקשר איתנו, ואנחנו האחים מתלבטים בינינו אבל זה לא קל. אנחנו לא יודעים מה היה שם. מגיע החג עכשיו והם אינם".

לוי הוסיפה כי "אנחנו כולנו עם דאגה ומועקה. אי אפשר לחזור לשגרה, זה לא נתפס. חשוב לנו מאוד לדעת מה בדיוק היה שם", אמרה לוי.

(עדכון ראשון: 13:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully