וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת שש הדקות של 'שידור הטלוויזיה מהחייזרים' נותרה בלתי פתורה - 42 שנים אחרי

9.12.2019 / 8:49

בנובמבר 1977 שידור חי בטלוויזיה הבריטית נחטף על ידי גוף שקרא לעצמו"ורילון" ודרש מהציבור להפסיק להשתמש בנשק מסוכן כדי שנוכל להתקבל לשלבים מתקדמים באבולוציה. למרות הסברה כי מדובר במתיחה, איש לא לקח עליה אחריות

ככה זה נראה בשידור: המסר מהחייזרים/Southern TV’s 5 o’clock news

בסרטון - ככה זה נראה בשידור לפני 42 שנים

בשבוע שעבר מלאו 42 שנים להודעה המפחידה שטלטלה את בריטניה. ההודעה הקולית שהעוברה בשידור חי בטלוויזיה הגיעה מישות שהגדירה את עצמו כ"ורילון, נציג של המפקדה הגלקטית מאשתר", והיא מעולם לא הוסברה ואיש לא לקח אחריות עליה - ולמעה עד היום יש מי שמשוכנע שזה היה ניסיון של חוצנים תבוניים ליצור קשר עם בני האדם.

זה קרה ביום שבת, ה-26 בנובמבר 1977, בזמן שידור חדשות השעה 5 בטלוויזיה הדרומית, כשהצופים פתאום ראו את דמותו של השדר אנדרו גארדנר נעלמת וצפצוף עולה מהמסכים שלהם. ואז הגיעה ההודעה: "זה הקול של ורילון, המייצג של המפקדה הגלקטית מאשתר, מדבר אליכם. במשך שנים רבות ראיתם אותנו כאורות בשמיים. אנחנו מדברים כעת מתוך שלום ובחוכמה כפי שעשינו לכל אחיכם ואחיותכם בכדור הארץ. באנו להזהיר אתכם מגורל האנושות והעולם שלכם. אתם חייבים להעביר את המסר בעזרת התקשורת ולעשות הכל כדי להמנע מהאסון שמאיים על העולם שלכם, ועל העולמות מסביבכם. כל כלי הנשק של הרשע חייבים להעלם. זמן הקונפליקט נגמר, והגיע הזמן לעבור לשלבים מתקדמים יותר באבולוציה ואתם צריכים להראות שאתם ראויים לכך. יש לכם זמן קצר ללמוד איך לחיות בשלום אחד עם השני".

את ההודעה שלהם חתמו ורילון באזהרה: "עליכם ללמו' לחיות בשלום - או לעזוב את הגלקסיה" ולאחר מכן היא לא חזרה על עצמה או הגיעה עם הסבר מסוים. התגובה הרציונאלית הייתה שמדובר במתיחה של מישהו שחטף את שידור הטלוויזיה האזורי. דובר מטעם הטלוויזיה הדרומית אמר בזמנו כי: "גורם כלשהו שיבש את השידור שלנו באזור נורת' המפשייר על ידי שידור שהיה קרוב מאוד אליו".

דוברות רשתות הטלוויזיה העצמאיות אמרו שמתיחה שכזאת דורשת "ידע טכני לא מבוטל", אבל המותח לכאורה מעולם לא התייצב כדי לקחת אחריות על השידור המוזר, והם ממשיכים לשמור על הסוד במשך 42 שנים. גם לאחר שהתגלתה תחנת הממסר ממנה הגיע השידור, איש מעולם לא לקח אחריות מפורשת לתקרית.

וכמובן, יש אפשרות שורילון הם אמיתיים, רואים את כל מה שאנחנו עושים, ומחכים שניפטר מהנשק הגרעיני כדי שיוכלו לקבל אותנו לקהילה הבין גלקסית. עוד לפני השידור, אנשים רבים טענו במהלך השנים שהם צינור התקשורת ליישות חייזרית המכונה אשטאר, כשהראשון שבהם היה ג'ורג' ואן-טסל, טייס וטכנאי מטוסים אמריקאי, שטען כי חייזרים מכוכב נוגה לקחו אותו למסע בחללית שלהם בשנת 1953. לאחר המסע הזה, הוא החל לערוך כנסי מדיטציה ותקשור בג'איינט רוק, שהפכו חפולארים מאוד ובשיאם הגיעו אליהם כעשרת אלפים משתתפים. ואן-טסל ומתקשרים אחרים השרישו אט-אט את דמותה של אשטאר, ישות נטולת גוף פיזי, העומדת בראש מסדר צבאי או כוח שיטור, שמטרתו להזהיר את תושבי כדור הארץ מפני החורבן שצפוי להם אם ימשיכו בדרכיהם הרעות, ובעיקר ממה שעלול לקרות להם אם יפתחו כלי נשק אטומיים נוספים.

צפו ב'ורג' ואן-טסל מדבר על חייזרים, חלליות ומסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully