וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמחץ על ידי אוטובוס: תושב אשדוד נהרג בתאונת דרכים במרוקו

דוד לוי נהרג בתאונת דרכים במהלך ביקור במדינה, שם תכנן להיפגש עם הרב יאשיהו פינטו. ישראלי נוסף נפצע באורח קל והמשטרה המקומית פתחה בחקירה. ממשרד החוץ נמסר כי הנושא בבדיקה

.

מערכת וואלה! NEWS מכבדת זכויות יוצרים ועושה מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו לקבלת קרדיט מלא.

דוד לוי, תושב אשדוד, נהרג אתמול (שישי) בתאונת דרכים במרוקו. לוי נמחץ למוות על ידי אוטובוס כשחצה את הכביש במהלך ביקור במדינה, שם תכנן להיפגש עם הרב יאשיהו פינטו. ישראלי נוסף נפצע באורח קל והמשטרה המקומית פתחה בחקירה. גופתו של לוי שוחררה ובשלב זה נבדקת אפשרות לשלוח אותה לקבורה בישראל. ממשרד החוץ נמסר כי הנושא בבדיקה.

הרב פינטו, שמכהן בחודשים האחרונים בתפקיד רבני רשמי במרוקו, ערך במדינה שבת עם מאות מתומכיו שהגיעו ממנהטן ומישראל. בתקופה האחרונה הוא התבסס במקום ומבקר בו לעתים תכופות. חלק מחסידיו אף מתגוררים במקום.

דוד לוי תושב אשדוד נהרג בתאונת דרכים במרוקו. 30 בנובמבר 2019. אתר רשמי
נמחץ למוות במהלך ביקור במרוקו. לוי/אתר רשמי

בחודש שעבר, יוסף גולדמן, ילד ישראלי בן שמונה שביקר בארצות הברית, מת בהתהפכות סירה בנהר ההאדסון, צפונית לעיר ניו יורק. מפקד משטרת מחוז רוקלאנד, וויליאם ברברה, אמר כי גולדמן היה בסירה יחד עם שישה ילדים נוספים - ארבעה בנים ושתי בנות, כולם מתחת לגיל 12 - וכן אדם מבוגר שהשיט את הסירה. לפי דיווח באתר "ישיבה וורלד", מדובר בבני משפחה אחת. על פי הדיווח, גולדמן הוא נינו של הר דוד טברסקי, האדמו"ר מסקווירא ומנהיג קהילת ניו סקוור בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully