וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות בלוד: גבר נעצר לאחר שבנו התינוק נחבל בראשו

30.11.2019 / 21:49

הוריו של התינוק בן התשעה חודשים פינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מחבלת ראש. המשטרה עצרה את האב ובית המשפט שחרר אותו למעצר בית בן שלושה ימים. אמו של התינוק לא הייתה בבית בעת שנחבל ונמצאת איתו בבית החולים. החקירה נמשכת והאבא מכחיש את מעורבותו

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אבי התינוק נעצר ושוחרר למעצר בית/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

גבר בן 38 נעצר אמש (שישי) לאחר שפינה את בנו, תינוק בן תשעה חודשים, לבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מחבלה בראשו. בית משפט השלום בראשון לציון שחרר את האב למעצר בית בן שלושה ימים. בתום הדיון הגישה המשטרה בקשה לעיכוב ביצוע לטובת הגשת ערעור, שאושרה על ידי בית המשפט.

אמו של התינוק לא הייתה בבית בעת שהתינוק נחבל, ונמצאת איתו בבית החולים כשהוא בהכרה מלאה. במשטרה ממשיכים בחקירה וחושדים כי האב היכה את התינוק, אולם הוא מכחיש.

בית משפט בראשון לציון, מאי 2015. ראובן קסטרו
המשטרה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע/ראובן קסטרו

השבוע הוגש כתב אישום נגד זיאד אעבדין, שוהה בלתי חוקי, בגין גרימת מותה של תינוקת באשקלון לפני כחודש. בתחילה, אעבדין, בן זוגה של אם התינוקת, נחשד ברצח, אולם סעיף הרצח הוסר מכתב האישום והוא הוחלף בסעיף פחות חמור של גרימת מוות ברשלנות.

מעצרו של אעבדין הוארך מעת לעת, לאחר שבחקירתו עלה חשד שרצח את התינוקת. "במזכר הראשוני מאבו כביר יש חיזוק לזה שמעשיו של זאיד גרמו לשבר בגולגולת", אמר נציג המשטרה באחד הדיונים. הוא הסביר כי עלה חשד שפצעיה של התינוקת נגרמו כתוצאה מהתעללות.

(עדכון ראשון: 18:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully