וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של בן ה-71 שהצית את עצמו בבית המשפט בבאר שבע

27.11.2019 / 18:37

לאחר מאבק על חייו, יצחק לוין מת מפצעיו בבית החולים תל השומר. הוא הצית את עצמו באולם בית המשפט המחוזי בעיר לאחר שהואשם באיומים. נכדו אמר כי הוא סבל מדיכאון ומחובות גדולים

צילום: בית החולים תל השומר, עריכה: עמית שמחה

יצחק לוין, הגבר בן ה-71 שהצית את עצמו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, מת מפצעיו בתחילת השבוע בבית החולים תל השומר בתום מאבק על חייו. לפני כשבועיים וחצי, הוא אושפז במצב קשה עם 60% כוויות בגופו בבית החולים סורוקה, ובהמשך הועבר לבית החולים תל השומר.

נגד לוין עמד כתב אישום בגין איומים. בדיון הקודם, שלף לוין סכין ואיים להתאבד, ונבדק כיצד הוא הצליח להכניס לבניין בקבוק עם חומר דליק, שלא התגלה על ידי האבטחה במקום, ולהצית את עצמו באמצעותו. בהנהלת בית המשפט אמרו לאחר האירוע כי "מיד לאחר התרחשות החל תחקור של משמר בתי המשפט והמשטרה. בנסיבות אלו אנו מנועים מלהגיב בעת הזו".

השופט צבי פורר סיפר כי "הנאשם נכנס לאולם, בו נכחו הקלדנית, התובעת ומתורגמנית, הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית בשפה הצרפתית, ומיד לאחר מכן אמר מספר דברים בשפה הצרפתית, שלף בקבוק עם נוזל דליק, שפך את הנוזל על גופו והצית את עצמו". לדבריו, עורך הדין ליאור כהן שנכח באולם זינק עליו עם מטף וכיבה את האש.

יצחק (ז'ק) לוין הנאשם בן ה-71 שהצית את עצמו באולם בית משפט השלום בבאר שבע. אתר רשמי
מת מפצעיו. יצחק לוין/אתר רשמי

טרם מותו של לוין מפצעיו, נכדו אמר לוואלה! NEWS כי הסיבה למעשה נבעה מכך שסבל מדיכאון ומחובות גדולים. "הוא היה בדיכאון וניסה להתאבד גם לפני שלוש שנים", חשף הנכד.

לדבריו, פורסמו על סבו אי דיוקים שחטאו לאמת על דמותו וחשוב לו שיידעו את האמת עליו. "הוא היה לבד בארץ, בלי חברים ומשפחה חוץ ממני. מצב בריאותי לא טוב וחובות גדולים של 50 אלף שקל. בפעם הקודמת הצילו את החיים שלו בבית החולים ברזילי".

עוד בוואלה!

בניסיון למנוע בחירות: אדלשטיין נפגש עם צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבאי בבית המשפט בבאר שבע, ביום האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully