וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אוסטרלית שכחה את בנותיה ברכב לוהט. כעת היא מואשמת ברצח

שתי הילדות, בנות שנה ושנתיים, נמצאו במכוניתה של האם כשהן ללא הכרה. המכונית הושארה בשמש הקיצית במשך שעות ארוכות והתחממה באופן קיצוני, והכוחות לא הצליחו להציל את הילדות. האם, קרי-אן קונלי, היא האדם הראשון שהואשם ברצח במדינה בשל "אדישות פזיזה לחיי אדם"

קרי-אן קונלי, אם אוסטרלית שכחה את בנותיה ברכב ומואשמת ברצח. פייסבוק, צילום מסך
האדם הראשון שהואשם ברצח במדינה על מקרה כזה. קרי-אן קונלי/צילום מסך, פייסבוק

קרי-אן קונלי, אם אוסטרלית לשתי בנות, הואשמה ברצח לאחר ששתי בנותיה נמצאו ללא רוח חיים במכונית שלה, לאחר שעל פי החשד נשכחו ברכב שנותר בשמש הקיצית במשך שעות ארוכות - כך דווח אמש (שני) ברשת ABC האוסטרלית.

שני הילדות, בנות שנה ושנתיים, נמצאו בסוף השבוע ברכב, כשהן ללא הכרה. השוטרים שמצאו אותם לא ידעו כמה זמן הם היו בתוך המכונית, אך לפי קצין במשטרת קווינסלנד שהיה בזירה, שתי הבנות נראו כמי שנחשפו לחום קיצוני. הטמפרטורות בזמן שאותרו הבנות ברכב עמדו על כ-31 מעלות. יחד עם המשטרה, הוזעקו גם פרמדיקים שניסו להחיות את האחיות, אך מותן נקבע במקום.

שמונה ילדים נמצאו מתים בבית בקיירנס, אוסטרליה. AP
מושלת קווינסלנד תיארה את המקרה כ"טרגדיה מוחלטת". כוחות חירום בקווינסלנד/AP

קרי-אן קונלי בת ה-27 היא האדם הראשון שהואשם ברצח לאחר שמדינת קווינסלנד הרחיבה את הגדרת הרצח כך שתכלול "אדישות פזיזה לחיי אדם". בנוסף לרצח, קונלי תעמוד לדין גם בגין החזקת סמים במקרה אחר.

מושלת מדינת קווינסלנד אנסטסיה פלשצ'וק תיארה את מותם של הילדים כ"טרגדיה מוחלטת". היא הוסיפה כי המחלקה לבטיחות ילדים תבדוק את המקרה. "הייתי שבורת לב לחלוטין כששמעתי על המקרה", הוסיפה פלשצ'וק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully