וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתין לשייח ליד המסגד וירה בו ברכבו: צעיר מרמלה נאשם בניסיון רצח

25.11.2019 / 17:18

על פי כתב האישום, צעיר בן 19 בעל עבר פלילי החליט לירות בשייח בן ה-41 בעקבות סכסוך בין המשפחות, והמתין לו סמוך למסגד בשעת בוקר. בעת שהקורבן החנה את רכבו, הצעיר ירה בו שבעה כדורים ונמלט משם רגלית. השייח נפצע באורח קשה והנאשם בירי אותר על ידי המשטרה

מסגד ברמלה שבסביבתו נמצא אמל"ח. דובורת המשטרה, אתר רשמי
המסגד שבקרבתו אירע הירי, רמלה/אתר רשמי, דובורת המשטרה

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד צעיר בן 19 בגין פציעתו באורח קשה שייח בן 41 סמוך למסגד הגדול ברמלה. מהירי, שאירע לפני כחודש וחצי ברחוב שלמה המלך בעיר, החל כשהשייח היה בדרכו למסגד שנמצא בשוק העירוני בעיר. מחקירת האירוע עולה כי בזמן שהחנה את רכבו, ניגש אליו הנאשם וירה בו שבעה כדורים.

הנאשם נמלט משם רגלית בעת שהשייח, שנפצע באורח קשה, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות לאורך נתיב הבריחה של הצעיר, שבמהלכן נמצא האקדח שעל פי החשד שימש לירי, שאותו הוא השליך במהלך מנוסתו. ניתוח מצלמות האבטחה באזור הביאו לזהותו והוא נעצר לחקירה בסוף חודש אוקטובר.

אמל"ח שנמצא סמוך למסגד ברמלה. דובורת המשטרה, אתר רשמי
הושלך במהלך מנוסתו של הנאשם. האקדח שעל פי החשד שימש לירי/אתר רשמי, דובורת המשטרה

הנאשם, בעל עבר פלילי, ביצע את הירי בעת שהיה אמור לשהות במעצר בית, בעקבות עניין פלילי אחר שבו הוא מעורב. מעובדות כתב האישום עולה כי משפחתו מסוכסכת עם משפחתו של השייח. בעקבות זאת, החליט הצעיר להמית אותו, ולצאת בשעת בוקר מוקדמת כדי להמתין להגעתו. סמוך לשעה 5:20, כשהשייח הגיע, הוא ירה בו שבעה כדורים מטווח קצר. מעצרו הוארך מעת לעת וצוות חקירה מיוחד במרחב שפלה במשטרת ישראל פענח את הירי. כתב האישום מייחס לו עבירות של ניסיון לרצח ונשיאת נשק ותחמושת.

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully