וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בהשפעת סמים והפקיר: שנתיים מאסר לדורס רוכב אופניים בדרום

25.11.2019 / 16:33

בית המשפט גזר עונש מאסר על טום אביב בן דהן, לצד שש שנות פסילת רישיון ופיצויים של 20 אלף שקלים. בתאונה, שאירעה בסמוך לברכיה, הוא רכב על אופנוע שטח ללא רישיון תחת השפעת חומצת חשיש, והתנגש ביגאל סעדון, שרכב על אופניים חשמליים. חבריו הזעיקו את מד"א והמשטרה

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן ויאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) שנתיים מאסר בפועל על טום אביב בן דהן, שהורשע בהפקרה של רוכב האופניים יגאל סעדון, סמוך למושב ברכיה שבמישור החוף הדרומי. בנוסף לעונש המאסר, נגזרו עליו שש שנות פסילת רישיון ופיצויים של 20 אלף שקלים.

בן דהן הורשע במסגרת עסקת טיעון בנהיגה בהשפעת סמים ובכך שנהג ללא רישיון, לאחר התאונה שאירעה בחודש ספטמבר 2018. השופט קבע בהחלטתו כי "עבירת ההפקרה היא אחת המכוערות שיש. מדובר בנאשם שעולה לכלי ללא רישיון ותחת השפעת סמים".

ההרוג בתאונה בברכיה יגאל סעדון - 19 אוקטובר 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
נותר על האדמה לאחר התאונה. יגאל סעדון/מערכת וואלה! NEWS, ---

מכתב האישום המתוקן שהוגש במסגרת ההסדר, עולה כי בן דהן רכב על אופנוע שטח ללא רישיון יחד עם חבריו, ותחת השפעה של חומצת חשיש. הנסיעה של החברים יצרה ענן אבק, והנאשם התנגש עם האופנוע שלו בסעדון, שרכב על אופניים חשמליים. בן דהן נפצע וסעדון נותר על האדמה.

מיד לאחר מכן חבריו התקשרו למד"א ולמשטרה וסיפרו כי בעת שנסעו על שביל העפר נתקלו בסעדון. אולם, בן דהן לא הואשם בגרימת מותו של סעדון. בן דהן אמר בדיון טיעונים לעונש כי הוא "מצטער על התוצאה. זה לא משהו שקרה בכוונה. אני מבקש סליחה על כל מה שקרה. אני מביע חרטה עמוקה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully