וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרך מקולומביה: צוללת עמוסה ב-2,000 ק"ג קוקאין נתפסה בספרד

בכלי השיט שעלה על פני השטח בחופי גליסיה נמצאו אלפי קילוגרמים של קוקאין. גורמים במשטרה מסרו כי שני אנשים נעצרו ואחד נוסף נמלט. בכלי התקשורת במדינה דיווחו כי הצוללת עשתה את הדרך מדרום אמריקה

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

צוללת עמוסה ב-2,000 ק"ג של קוקאין נתפסה אתמול (ראשון) בספרד - כך אמרו גורמים במשטרה לרשת BBC. הגורמים אמרו כי שני אנשים נעצרו אחרי שכלי השיט עלה על פני השטח לחופי גליסיה, שצפון-מערב המדינה, וחשוד שלישי נמלט. לדבריהם, כל השלושה הם אזרחי אקוודור.

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי הצוללת היא מקולומביה, וכי המשטרה מנסה לגלות אם היא עשתה את כל הדרך מדרום אמריקה. צוללות להברחת סמים משמשות את הקרטלים באמריקה הלטינית להברחות אל תוך שטחה של ארצות הברית.

אנשים בחוף הים בקפברטון, דרום-מערב צרפת המקום בו נמצאו חבילות קוקאין. AFP, אתר רשמי
חוף בדרום-מערב צרפת שבו נמצאו חבילות קוקאין, החודש/אתר רשמי, AFP

ביולי האחרון נחשף תיעוד דרמטי של משמר החופים האמריקני עולה על סיפונה של מיני-צוללת החשודה בהברחת סמים באוקיינוס השקט. על אף שצוללת חשודה אותרה לחופי גליסיה ב-2006, השימוש בהן לצורך הברחות לאירופה נחשב טקטיקה חדשה.

לפני כשבועיים, הרשויות בצרפת סגרו חופים בדרום-מערב המדינה בעקבות חבילות מסתוריות של קוקאין וסמים אחרים הנשטפים מדי יום לאורך החוף האטלנטי של המדינה. גורם רשמי אמר כי קרוב ל-900 ק"ג של סמים נמצאו מאז אמצע החודש שעבר. ברשויות אמרו כי הקוקאין שהתגלה היה טהור במיוחד, ברמה של כ-83%, והזהירו כי על כל מי שמוצא את החבילות להודיע על כך למשטרה ולא לגעת בהן. עם זאת, לאור ניסיונות להגיע לחבילות השוות בשוק מיליוני אירו, המשטרה סגרה חופים והחלה בסיורים לאורכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully