וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדקה לאחר שהמריא: 24 הרוגים בהתרסקות מטוס קל בקונגו

על פי הדיווחים, המטוס נשא 17 נוסעים ושני אנשים צוות והתרסק אל תוך מבנה בעיר גומה. 24 גופות חולצו מההריסות, אך מספר התושבים שהיו בבתים שניזוקו מהתאונה אינו ידוע. סיבת ההתרסקות טרם התבררה סופית, אך החשד מעלה כי מדובר בכשל בתפקוד המנוע

מטוס התרסק בשכונת מגורים בקונגו. 24 בנובמבר 2019. רויטרס
עוד שתי גופות טרם חולצו מההריסות. הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, היום/רויטרס

24 בני אדם נהרגו היום (ראשון) בהתרסקות מטוס בשכונת מגורים ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו. מטוס הנוסעים, הנמצא בבעלות פרטית של חברת Busy Bee, התרסק כדקה לאחר המראתו, כך דיווח מקור מנמל התעופה בגומה לרשת BBC. לדברי חברת התעופה, במטוס היו 17 נוסעים ושני אנשי צוות.

הגופות חולצו תחת הריסות המטוס, שהתרסק בשכונה בגומה, עיר בצפון המדינה האפריקנית. אחד המחלצים סיפר כי ישנן שתי גופות נוספות שאותרו וטרם חולצו, וכי "טרם ידוע מספרם המדויק של התושבים שהיו בבתיהם" בעת התרסקות המטוס בשכונה. המטוס שהמריא בין השעות 9:00-9:10, ועשה דרכו לבני, עיר הצפונית לגומה.

מטוס התרסק בשכונת מגורים בקונגו. 24 בנובמבר 2019. רויטרס
עוד לא ידוע מספרם של אלה שהיו בבתיהם בזמן ההתרסקות. הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, היום/רויטרס

סיבת ההתרסקות טרם התבררה סופית, אך על פי מקורות מקומיים, המטוס נתקל בכשל במנוע עם המראתו. צוותי חילוץ ומקומיים מיהרו להגיע למקום ההתרסקות כדי לפנות את הפצועים ולחלץ את הגופות. בכיר בממשל המקומי הביע את צערו כלפיי משפחות ההרוגים והניצולים ואמר כי "ההתרסקות גבתה את חייהם של אנשינו".

על פי דיווחים, באוקטובר האחרון, מטוס מטען שהמריא מאותו נמל תעופה התרסק כשעה לאחר המראתו ושמונה נוסעים ואנשי צוות נהרגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully