וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה הקטלנית בנתניה: "הילדים היו בחדר ארעי, העשן התפשט במהירות"

במערך הכבאות אמרו כי הבית בו נספו שני ילדים בני 3 ו-5 נבנה ככל הנראה בבנייה מאולתרת ובלתי חוקית. "מוקד השריפה היה בחדר השינה של המשפחה, הילדים נלכדו בחדר הבוער". שישה בני אדם נוספים נפגעו בשריפה

צילום: מד"א, עריכה: עמית שמחה

מפקד מחוז המרכז במערך הכבאות וההצלה, תת-טפסר אייל כספי, הורה הערב (שישי) על הקמת צוות חקירה מיוחד שיבחן את נסיבות התלקחות השריפה שפרצה בבית מגורים בנתניה, במהלכה נספו שני ילדים בני 3 ו-5. תחקור ראשוני בזירה העלה כי חשד שבניית הבית בן שתי הקומות בו פרצה השריפה, בוצעה באופן מאולתר, וכי חדרים רבים בו נבנו באופן ארעי.

"מתחקור ראשוני עולה כי מדובר בבנייה לא חוקית", הסביר תת-טפסר כספי. הוא ציין כי קיומו של גלאי עשן בבית יכול היה למנוע את מותם של שני הילדים. "מוקד השריפה אותר בחדר השינה של המשפחה. ככל הנראה מדובר בבנייה מאולתרת. הילדים נלכדו בחדר הבוער".

הבית ברחוב שרעבי בנתניה בו פרצה שריפה ושני ילדים בני 3 ו-5 נפצעו קשה,22 בנובמבר 2019. דוברות כב"ה
"בנייה ארעית". צוותי הכיבוי בנתניה, היום/דוברות כב"ה

גורם במערך הכבאות שהגיע אף הוא לזירה הסביר כי החדר בו ארעה ההתלקחות, חולק באופן ארעי והיה נטול חלון. לדבריו הדבר גרם להצטברות העשן במקום, ולאחר מכן להתפשטותו המידית בתוך הבית תוך שניות אחדות.

שני הילדים פונו על ידי צוותי מד"א לבתי החולים לניאדו ומאיר תוך כדי פעולות החייאה. הצוותים הרפואיים נלחמו על חייהם, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותם. יחד עם נפגעו עוד שישה בני אדם, בהם שניים כבני 40, ועוד ארבעה ילדים בגילאי שנתיים עד 6.

עוד בוואלה!

במערכת הביטחון מתכוננים למערכה ישירה וממושכת נגד איראן

לכתבה המלאה
צוותי רפואה של מד"א מחוץ לבית ברחוב שרעבי בנתניה בו פרצה שריפה ושני ילדים בני 3 ו-5 נפצעו קשה,22 בנובמבר 2019. מד"א
הילדים נלכדו בחדר הבוער. נתניה, הערב/מד"א

"כשהגענו לרחוב ראינו עשן סמיך עולה מתוך בניין דו קומתי", סיפר פרמדיק מד"א אסף תפוחי. "לוחמי האש חילצו מתוך הדירה הבוערת שני ילדים כבני 3 ו-5 מחוסרי הכרה כשהם סובלים מכוויות ושאיפת עשן. מיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותם במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה לבתי החולים מאיר ולניאדו. גבר ואישה בשנות ה 40 שחולצו גם כן מהדירה סבלו משאיפת, עשן טופלו בחמצן ופונו במצב יציב לבי"ח לניאדו".

ניידות ואמבולנסים מחוץ לבית ברחוב שרעבי בנתניה בטו פרצה שריפה ושני ילדים בני 3 ו-5 נפצעו קשה, 22 בנובמבר 2019. מד"א
ניידות ואמבולנסים מחוץ לבית ברחוב שרעבי בנתניה בטו פרצה שריפה ושני ילדים בני 3 ו-5 נפצעו קשה, 22 בנובמבר 2019/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully