וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלושה ימים: גופת הצעיר מי-ם שנורה בידי שוטר הועברה למשפחתו

כוחות משטרה נפרסו בראס אל-עמוד לקראת הלוויתו של פארס אבו נאב בן ה-24, שנורה למוות במהלך מרדף משטרתי לאחר שנחשד בגניבת רכב. דודו האשים: "גם אם זה נכון, אז צריך להרוג אותו? עכשיו השוטר הוא חוקר ושופט והורג?"

אתר רשמי
הלוויתו של אבו נאב בראס אל עמוד. ללא, אתר רשמי
שוטרים נפרסו בשכונה לקראת ההלוויה. ראס אל-עמוד, הלילה/אתר רשמי, ללא

שלושה ימים לאחר שנורה למוות על ידי שוטר במהלך מרדף משטרתי, קיבלה הערב (שלישי) משפחתו של פארס אבו נאב, בן 24 מראס אל-עמוד בירושלים, את גופתו. זאת, לאחר נתיחת הגופה במכון הפתולוגי באבו כביר. לקראת ההלווייה נפרסו בשכונה כוחות משטרה.

דודו של פארס אמר היום בשיחה עם וואלה! NEWS כי אחיינו היה נהג הסעות של פועלים. "גם אם הם גנבו מכוניות, אז הורגים אותו? גם אם זה נכון, אז צריך להרוג אותו?", טען, "עכשיו השוטר הוא חוקר ושופט והורג? מי שטועה הורגים אותו?". הוא סיפר כי המשפחה שמעה על מותו של אבו נאב ממכרים בשכונה שדיברו על כך שמישהו מהמשפחה נהרג. "אף אחד לא דיבר עם אבא שלו. הלכנו לחפש ולשאול איפה הוא", סיפר והוסיף כי לפני כשלוש שנים נהרג אחיו של פארס בתאונת דרכים, כשהיה בן 18.5 בלבד. "אבא שלו לא מרגיש טוב, זה הבן השני שהוא מאבד בשלוש שנים".

הלוויתו של אבו נאב בראס אל עמוד. אתר רשמי
הלווייתו של הצעיר, הערב/אתר רשמי

בעקבות דיווח על גניבת רכבים בשכונת גבעת משואה בירושלים, פתחה המשטרה במרדף אחר החשודים. אחד מהם, אבו נאב, נסע לכיוון גוש עציון והתנהל מרדף אחריו. הוא התנגש במחסום ואז יצא מהרכב וניסה להימלט רגלית, אך נורה על ידי אחד השוטרים למוות. השוטר טוען כי ירה באוויר ואז לעבר פלג גופו התחתון של אבו נאב על מנת לנסות לעצור אותו לאחר שסיכן את השוטרים במרדף.

בהודעת מח"ש ביום ראשון נכתב כי "מיד לאחר קבלת הדיווח הראשוני הגיעו חוקרי מח"ש לזירה ופתחו בחקירת האירוע, כולל חקירת השוטר אשר היה מעורב בביצוע הירי. בתום החקירה שוחרר השוטר בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת". סנגורו של השוטר, עו"ד איציק כהן, מסר כי "מדובר בשוטר שהיה בעיצומו של מרדף אחר חשוד שניסה לפגוע בשוטרים ושפעל על פי נהלי המשטרה, ואין לנו ספק שהדברים יובהרו בהמשך החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully