וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שריצה 27 שנות מאסר: שוחרר רוצח חלפן כספים מפתח תקווה

סימון בן ארי שוחרר מהכלא בספטמבר האחרון לאחר שהורשע בשנות ה-90 ברצח חלפן הכספים ישראל דז'לובסקי בפתח תקווה. שחרורו התקבל בהתאם להחלטת ועדת השחרורים בביהמ"ש השלום ברמלה. בן ארי, שהכחיש כל השנים את מעורבותו ברצח, היה אמור להשתחרר בשנת 2022

בית משפט השלום ברמלה. גוגל, אתר רשמי
טען כל השנים כי הוא חף מפשע. בית משפט השלום ברמלה/אתר רשמי, גוגל

סימון בן ארי, שהורשע בתחילת שנות ה-90 ברצח ושוד של חלפן הכספים ישראל דז'לובסקי בפתח תקווה, זכה לשחרור מוקדם לאחר שריצה 27 שנות מאסר מתוך ה-30 שנגזרו עליו. בן ארי שוחרר בסוף ספטמבר, בהתאם להחלטת ועדת השחרורים המיוחדת בבית משפט השלום ברמלה.

תחילה, הורשע ברצח החלפן אדם בשם מוטי בן עזרא, שאף הודה כי לקח חלק ברצח יחד עם שני נאשמים נוספים - אך לאחר מכן חזר בו. לאחר הרשעתו של בן עזרא, ובעוד משפטם של שני שותפיו מתנהל, בוצעה בדיקת DNA לכתמי דם שנמצאו בזירת הרצח - והתברר כי הדם שייך לבן ארי. למרות שהכחיש כי רצח את דז'לובסקי, הוא הורשע - בעוד האישומים נגד שלושת הנאשמים המקוריים בוטלו.

לאחר מכן עבר התיק מספר גלגולים בערכאות השונות, בסיומן החליט הרכב מורחב בבית המשפט העליון לדחות את הערעור - ברוב של ארבעה שופטים מול שלושה. בן ארי אף הגיש בקשה למשפט חוזר - שנדחתה גם היא. הוא אמור היה להשתחרר בשנת 2022, אך לפני כחודש וחצי החליטה כאמור ועדת השחרורים לקצר את עונשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully