וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "ישראל לא התחייבה ומדיניות הביטחון שלנו לא השתנתה"

17.11.2019 / 12:19

בפתח ישיבת הממשלה, אמר ראש הממשלה כי מטרות מבצע "חגורה שחורה" הושגו במלואן. "כוחות הביטחון יודעים בדיוק אילו פעולות לעשות כדי להבטיח את ביטחון ישראל", אמר לאחר תקיפת צה"ל בתגובה לירי הרקטות לעבר באר שבע. בדרום חזרו לשגרת הלימודים

עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר היום (ראשון) כי "ישראל לא התחייבה בכלום ומדיניות הביטחון שלנו לא השתנתה בכלום". זאת, לאחר ההסלמה האחרונה ושיגור כ-450 רקטות לעבר יישובי הדרום והשפלה. "אני מבקש לברך את כוחות הביטחון על ביצוע מושלם של מבצע 'חגורה שחורה' ומבקש להודות לחברי הממשלה את ההחלטה החשובה לצאת למבצע", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. לדבריו, "מטרות המבצע הושגו במלואן".

בסוף השבוע, על אף הפסקת האש, שוגרו שתי רקטות לעבר באר שבע שיורטו על ידי סוללת כיפת ברזל. בתגובה, צה"ל תקף שורת יעדים של הארגון ברצועה, בפעם הראשונה מאז חוסל בכיר הג'יהאד האסלאמי אבו בהאא אל-עטא. נתניהו אמר בישיבת הממשלה כי לאחר ירי הרקטות, "הנחיתי לפגוע מיד במטרות חמאס. אנחנו ערוכים לכל תרחיש. כוחות הביטחון יודעים בדיוק אילו פעולות לעשות כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 17 בנובמבר 2019. אוהד צויגנברג, פול צלמים
"מדיניות הביטחון שלנו לא השתנתה בכלום". נתניהו/פול צלמים, אוהד צויגנברג

בישראל העריכו כי ירי הרקטות לעבר באר שבע הוא בגדר ניסיון של ארגון חמאס לגרום לביטול משחק הכדורגל בין נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי, שצפוי להתקיים מחר. על פי ההערכות, המהלך בא על רקע הביקורת הקשה שספג הארגון ברחוב הפלסטיני על שלא לקח חלק פעיל בירי לעבר ישראל בסבב ההסלמה הנוכחי, והמתיחות השוררת בינו לג'יהאד האסלאמי. הבוקר, בערים ובמועצות האזוריות בדרום חזרו לשגרת לימודים רגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully