וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל דוח על נסיעה על המדרכה: תושב מזרח ירושלים תועד תוקף שוטר

רוכב האופנוע נעצר ע"י שוטר שהבחין בו עובר עבירת תנועה. במחאה על מתן הדוח, החל החשוד לצלם את השוטר - שביקש ממנו להפסיק. כשסירב, עצר אותו והכניסו לניידת. לדברי המשטרה, החשוד יצא מהרכב המשטרתי ותקף את השוטר. סנגורו של החשוד: השוטר נהג כלפיו באלימות

עריכה: שאול אדם

רוכב אופנוע, תושב מזרח ירושלים, נעצר היום (חמישי) לאחר שבסרטון שצולם נראה תוקף שוטר תנועה לאחר שזה עצר אותו כי נסע על המדרכה. מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בירושלים עד ליום ראשון.

לדברי המשטרה, השוטר הבחין בחשוד נוסע עם אופנוע על המדרכה והתכוון לרשום לו דוח תנועה. החשוד החל לצלם את השוטר, והמשיך גם אחרי שהאחרון ביקש ממנו להפסיק. בעקבות זאת, החליט השוטר לעצור אותו. בדיון בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי החשוד ניסה להימלט מהניידת אליה הוכנס, ואז תקף את השוטר.

תקיפת שוטר בבית חנינא. אתר רשמי
מתוך תיעוד תקיפת השוטר/אתר רשמי

סנגורו של החשוד אמר בדיון כי השוטר עצר אותו שלא כדין על כך שצילם, והסביר כי לטענתו הוא מימש את זכותו לצלם את השוטר על כך "שנתן לו דוח שלא כדין". הסניגור הוסיף כי לדברי החשוד, השוטר נהג כלפיו באלימות. אולם, השופט קבע כי קיימת עילת מסוכנות והחליט להאריך את מעצר החשוד. "אדם נורמטיבי לא תוקף כל אדם, בטח לא שוטר, כפי שתועד בסרטון", כך בהחלטת השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully