וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביעות אצבעות על הסכין: מקסים טל יואשם ברצח אשתו בקריות

14.11.2019 / 15:58

המשטרה הגישה לבית משפט בקריות הצהרת תובע נגד החשוד מהקריות, ומעצרו הוארך. בהצהרת התובע פרטה המשטרה כי על הסכין בה השתמש טל, על פי החשד לשסף את גרונה של אשתו, נמצאו טביעות האצבעות שלו ולא של רעייתו ונתיחת הגופה העלתה שלא התאבדה. בנוסף הוא חשוד בשיבוש משפט

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שאול אדם

המשטרה הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום קריות בחיפה הצהרת תובע נגד מקסים טל, החשוד ברצח אישתו מריה טל לפני כחודש, זאת לקראת הגשת כתב אישום בשבוע הבא. בנוסף, מעצרו האורך בחמישה ימים.

בהצהרת התובע פרטה המשטרה כי בחקירה עלה שעל הסכין בה השתמש טל על פי החשד, לשסף את גרונה של אשתו, נמצאו טביעות האצבעות שלו ולא של רעייתו. כמו כן, הבדיקה הפתולוגית שללה אפשרות לפיה מריה התאבדה. הוא נחשד בשיבוש הליכי משפט ובחקירותיו בתחנת זבולון הסתבך בגרסותיו.

למרות טענות המשטרה והראיות, החשוד ממשיך להכחיש כי ביצע את המעשה. בדיון היום בהארכת מעצרו בבית המשפט אמר "אני לא רצחתי אותה". לדבריו, אין שוב מידע חדש שהוצג בפניו בנוגע לחשדות נגדו, וכי הוא מאמין שהמשפט יסתיים בזיכויו המלא.

מריה טל, הנרצחת בדירה בקריית ביאליק. בעלה מקסים טל חשוד ברצח ונעצר בזירה.. -, אתר רשמי
לא נמצאו טביעות אצבע שלה על הסכין. הנרצחת מריה טל/אתר רשמי, -

עו"ד רועי קרן, המייצג את מקסים טל, אמר בתגובה כי "הגשת כתב האישום אינה מעידה על סיכויי הרשעה טובים, וודאי לא שמקסים רצח את מריה. אפשר להבין את הפרקליטות שבבחירה בין שחרור היום ללא כתב אישום להגשה של כתב אישום עם תשתית רעועה, בחרה באפשרות הקלה. אני סמוך ובטוח שהליך כתב האישום יסתיים בזיכוי מהדהד".

פרקליט משפחתה של מריה, עו"ד אביעד חייט, אמר כי: "אין כל הפתעה כלל אלא ביטוי בלבד לנטען על ידינו מראשיתה של הפרשה הכאובה הזו, הנסיונות להכפיש את שמה וזכרה של מריה ראויים לכל גינוי. כעת העניין מועבר לפתחו של בית המשפט המחוזי הנכבד ואנו נמשיך ללוות את ההליך".

הצהרת תובע בעניינו של מקסים טל, השלום קריות 14 בנובמבר 2019. אדריאן הרבשטיין
הצהרת תובע הוגשה בעניינו. מקסים טל בבית המשפט, היום/אדריאן הרבשטיין

בהארכת מעצר הקודמת בבית המשפט בשבוע שעבר עלה חשד כי טל מחק תכתובות ווסטאפ של מריה ובהן תמונות שלה. על הטלפון של מריה נמצאו הודעות שלה כמו "בא לי למות", "בא לי להתאבד", "בעלי מאיים עלי", "אני פוחדת ממנו". "הוא יהרוג אותי". המילים האלה לא נתמכו בשום מעשים או הכנות.

בדיון הקודם טענו עורכי דינה כי "היא אהבה את החיים שלה, היא מצאה אהבה חדשה. ההתעללות-הצקה ממנו גרמה לה לפלוט את הדברים האלה. בן אדם שרוצה להתאבד לא עושה את זה בלי תכנון. היא מתכתבת עם חברה שלה שהיא הולכת לפתוח פרק חדש בחייה עם החבר שלה. היא כותבת לה "אם בעלי יגלה הוא יהרוג אותי, הוא עושה לנו טרור".

עו״ד רועי קרן עם ילנה טל, אמו של מקסים טל המגיעה לכל הדיונים בעניינו.. יואב איתיאל, אתר רשמי
עו״ד רועי קרן, המייצג את מקסים טל, ביחד עם אימו של הנאשם, ילנה טל/אתר רשמי, יואב איתיאל

מריה טל נמצאה בדירתה לפני כחודש ללא רוח חיים. בעלה החשוד היה עצור בעבר בשל חשד לעבירות אלימות כלפיה וכלפי אביה. טל שב על גרסתו, לפיה אשתו שמה קץ לחייה. במהלך חקירתו טען טל כי אשתו דקרה את עצמה באמצעות סכין בצווארה פעם אחת, מה שהביא לפגיעה בעורק הראשי ולאיבוד דם רב. לדבריו, מריה איימה כמה פעמים בעבר כי תשים קץ לחייה. הוא ציין כי חמותו, אמה של מריה, התאבדה ממש באותו מקום לפני כשנתיים, כשהם התגוררו באותו מתחם דירות.

(עדכון ראשון: 14:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully